آموزش ژیمناستیک و دو و میدانی در دبستان
کیومرث هاشمی، قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در امور تربیت‌بدنی و سلامت در حاشیه همایش شکوفایی ویژه طرح ملی آموزش شنا به دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی گفت: با توجه به استقبال دانش‌آموزان از طرح آموزش شنا، وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد تا رشته‌های ورزشی دیگری شامل «ژیمناستیک و حرکات زمینی» و «دو و میدانی و پرش طول و سه گام» را نیز به این طرح بیفزاید.


ذوب‌آهن قهرمان نیم‌فصل لیگ بسکتبال ایران
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با برتری برابر حریف شیرازی به عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال دست یافت. در یک دیدار معوقه از لیگ برتر بسکتبال، پنج‌شنبه شب تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان تیم ب.آ شیراز بود که تیم اصفهانی توانست با شکست حریف خود به رده نخست جدول رده‌بندی صعود کند و قهرمان نیم فصل لیگ بسکتبال ایران شود. تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام نیز با امتیاز مشابه ذوب آهن(۲۱) در مکان دوم قرار گرفت.

کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف شد
مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف برای انتخاب رییس این فدراسیون به ریاست حمید سجادی، معاون ورزشی سازمان تربیت‌بدنی برگزارشد که طی آن کیکاووس سعیدی با اخذ 29 رای از 30 عضو حاضر در مجمع به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

کسب طلا و نقره دوچرخه سواری آسیا
سی‌ویکمین دوره رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و هجدهمین دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان، در دو ماده پیگیری شد که در دور امتیازی، محمد رجبلو ملی پوش ایران با کسب ۵۳ امتیاز با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت و صاحب مدال طلا شد، پیش از این علیرضا حقی در ۴ کیلومتر تعقیبی بزرگسالان و پیام سعدی پور در ۴ کیلومتر تعقیبی جوانان مدال نقره گرفته بودند.

فولاد سپاهان قهرمان سوپر لیگ کاراته شد
پرونده مسابقات کاراته سوپر لیگ باشگاه‌های کشور با قهرمانی دوباره فولاد سپاهان بسته شد. در هفته پایانی این رقابت‌ها، فولاد سپاهان با پیروزی مقابل صنعت برق هرمزگان و کناره‌گیری صدرا از مسابقات، جمع امتیازات خود را به عدد ۳۶ رساند و جام قهرمانی را برای پنجمین بار به خانه برد.