از بودجه کمیته ملی المپیک خبری نیست
بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک عنوان کرد: تیم‌ها در رشته‌های مختلف باید در چند ماه آینده خود را برای مقدماتی المپیک آماده کنند.

آنها از چند ماه دیگر باید به رقابت‌های مختلف اعزام شوند تا برای المپیک سهمیه کسب کنند؛ اما هنوز بودجه‌ای که کمیته برای این اعزام‌ها و اردوهای آماده‌سازی در نظر گرفته، به دست ما نرسیده است.

مدال نقره و برنز مسابقات جهانی معلولان
هادی رضایی سرپرست تیم ملی دوومیدانی معلولان و جانبازان ایران در مسابقات جهانی نیوزیلند از کسب یک مدال نقره در رشته پرتاب نیزه توسط جواد حردانی و یک برنز در رشته پرتاب دیسک توسط فرزاد سپهوند در ادامه رقابت‌ها از سوی ملی‌پوشان کشورمان خبر داد.

پیگیری مسابقات بسکتبال لیگ برتر
نهمین هفته مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که دو تیم بالانشین جدول در کاشان به مصاف هم می‎روند و دو تیم مدعی دیگر هم در تالار آزادی دیدار خود را برگزار می‎کنند، اما نه مقابل یکدیگر.
برنامه دیدارهای هفته نهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و جدول رده‎بندی دوازده تیم شرکت‎کننده در این رقابت‌ها به این شرح است:
* دانشگاه آزاد - پتروشیمی بندرامام، * توزین الکتریک کاشان - ذوب آهن اصفهان،* ب. آ شیراز - شرکت ملی حفاری، * شهرداری گرگان - بانک سامان،* هیات شهرکرد - راه و ترابری قم،* مهرام تهران - کاسپین قزوین.

فدرر در نیمه‌نهایی اوپن استرالیا
راجر فدرر، مرد شماره 2 تنیس جهان، در دور پنجم مسابقات تنیس آزاد استرالیا، هموطنش، استانیسلاس واوارینکا، نفر نوزدهم رنکینگ را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و حریف، نوواک جوکوویچ صرب نفر شماره 3 جهان در نیمه نهایی شد.


شهریاری نایب‌رییس فدراسیون موتور آسیا
حسین شهریاری نایب رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران با کسب ۱۱ رای از مجموع ۱۸ رای اخذ شده، به عنوان نایب رییس فدراسیون موتور آسیا در ریاض عربستان انتخاب شد. جلسه انتخابی فدراسیون آسیایی با حضور کشورهای عضو، همراه ایران در ریاض عربستان برگزار شد.