بابک معصومی از بیمارستان مرخص شد
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال صبح دیروز با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شد.

بابک معصومی‌که چند سالی است با بیماری سرطان خون دست و پنجه‌نرم می‌کند، به دلیل سرما خوردگی و ضعف جسمی‌10 روز در بیمارستان شریعتی و پنج روز در بیمارستان ایرانمهر بستری شد. بهروز ریخته‌گران مالک باشگاه فولاد ماهان کلیه هزینه‌های درمانی کاپیتان سابق تیم ملی را پرداخت کرد.

تیم بارسلونا در راه ایران
عباس ترابیان سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره سفرش به اسپانیا گفت: در این سفر با «ساندرو راسل» رییس باشگاه بارسلونا، صحبت داشتم. در این مذاکرات توافق شد که تیم فوتسال بارسلونا برای انجام دو دیدار دوستانه به ایران بیاید که یک بازی با تیم ملی و بازی دیگر با تیمی‌باشگاهی باشد که اسپانسر حضور بارسلونا در ایران است.

فروش 34 هزار بلیت برای فینال
طبق اعلام سخنگوی کمیته محلی برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا تا سه شنبه شب ۳۴ هزار قطعه بلیت برای بازی فینال فروخته شده بود.
جاسم الرمیحی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: «اکثر این بلیت‌‌ها قبل از مشخص شدن نام فینالیست‌ها به فروش رفته بود و اکنون انتظار می‌رود تعداد اندک باقیمانده نیز توسط هواداران تیم‌های فینالیست خریداری شود.


متوسل‌زاده راهی سوئیس شد
مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن برای شرکت در مراسم رفتار جوانمردانه سال 2010 سه‌شنبه شب راهی سوئیس شد. امین متوسل‌زاده با پیراهن مقاومت سپاسی در فصل گذشته در اقدامی‌قابل تحسین در حالی که می‌توانست دروازه حریف را باز کند به دلیل مصدومیت بازیکن تیم مقابل توپ را به بیرون فرستاد.

به مسی حسادت نمی‌کنم
کریستیانو رونالدو می‌گوید عقده‌ گرفتن توپ طلای جهان را ندارد و به مسی حسادت نمی‌کند. ستاره پرتغالی رئال مادرید درباره‌ رقابت با مسی گفت: من رقابت مستقیمی‌با مسی ندارم و عقده مسی شدن ندارم. احساس من نسبت به مسی همانند تمام بازیکنان دیگر است. فقط یک چیز قطعی است و این که من می‌خواهم بهترین بازیکن جهان باشم.