نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حالی در غیاب منصور ابراهیم‌زاده برگزار شد که طی آن حاضران به انتخاب سریع سرمربیان تیم‌های امید و بزرگسالان تاکید کردند. به گزارش مهر، نشست کمیته فنی فدراسیون صبح دیروز به مدت یک ساعت در محل آکادمی فوتبال در غیاب علی دوستی‌مهر و منصور ابراهیم‌زاده برگزار شد ولی امیر قلعه‌نویی در آن شرکت کرد. در این نشست که حاضران در مورد برنامه‌های آینده فوتبال ملی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند، بر انتخاب سریع‌تر مربی تیم ملی بزرگسالان و امید تاکید شده است.

با توجه به برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی ایران با روسیه در تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه و دیدار تدارکاتی تیم امید ایران با قطر در همان روز، اعضا در این نشست انتخاب سرمربی را برای این دو تیم ضروری بر شمردند.

فریدون معینی ضمن بیان این اخبار گفت: «عباس ترابیان سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال، در حال مذاکره با مربیان مدنظر است و تا زمانی که قرارداد رسمی منعقد نشود، نام این مربیان را اعلام نمی‌کنم.»

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است در بازی تیم ملی بزرگسالان با روسیه مربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد تاکید کرد: تا آن زمان مربی خارجی قطعی شده و هدایت تیم بزرگسالان را برعهده خواهد گرفت.

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: «اولویت اصلی ما انتخاب سرمربی تیم امید است، اما به زودی به وضعیت تیم جوانان رسیدگی و کادرفنی این تیم هم مشخص خواهد شد.»

معینی در پایان در مورد اینکه ۸۳ درصد مردم در نظر سنجی یک برنامه تلویزیونی مسوولان فدراسیون را مقصر ناکامی تیم ملی فوتبال دانستند، گفت: «متاسفانه به مردم اطلاعات نادرست داده می‌شود، آنها بی‌گناه هستند و بر اساس این اطلاعات اشتباه و احساسات خود تصمیم‌گیری می‌کنند.»

نشست کمیته فنی صبح دیروز در حالی برگزار شد که برخلاف نشست‌های گذشته این کمیته، مسوولان از اطلاع‌رسانی در مورد زمان آن اجتناب ورزیدند تا این نشست در سکوت خبری برگزار شود.