کریمی: آخرین سال فوتبالم است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با تایید مذاکراتش با علی کریمی‌ گفت: به زودی وضعیت کریمی‌با ذوب‌آهن مشخص می‌شود. منصور ابراهیم زاده در مورد وضعیت حضور علی کریمی ‌در تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: در روزهای گذشته با علی کریمی ‌صحبت کردم و قرار شد در این خصوص بنده با اصغر دلیلی مدیرعامل باشگاه هم گفت‌وگو کنم که طی روزهای آینده وضعیت این بازیکن مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر شرایط طرفین برای همکاری مهیا باشد، خواهان حضور کریمی ‌در ذوب‌آهن هستیم، اضافه کرد: علی کریمی‌ بازیکن شاخصی است و می‌تواند به تیم ذوب‌آهن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کمک کند، اما باید منتظر ماند تا وضعیت عقد قرارداد با این بازیکن مشخص شود.

اما از سویی دیگر خبر می‌رسد که توافق نهایی میان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و علی کریمی‌حاصل شده و قرارداد این بازیکن به زودی امضا خواهد شد.

کریمی‌روز گذشته در باشگاه ذوب آهن حاضر شد و در جلسه‌ای با دلیلی مدیرعامل باشگاه شرکت کرد. در این جلسه کریمی ‌به مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد می‌خواهد سال آخر فوتبالش را در جایی بازی کند که دور از حاشیه باشد. صحبت‌های شماره هشت جنجالی فوتبال کشورمان حکایت از آن دارد که کریمی ‌آخرین سال فوتبالش را پشت سر می‌گذارد. دلیلی پس از شنیدن صحبت‌های کریمی، آمادگی باشگاهش را برای امضای قرارداد با این بازیکن اعلام کرد. قرار است قرارداد همکاری کریمی ‌و ذوب آهن در اصفهان امضا شود. کریمی ‌فقط در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند ذوب آهن را همراهی کند.