نود این هفته پخش نمی‌شود

بعد از ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خیلی از فوتبال‌دوستان ایرانی در انتظار پخش مجدد برنامه ۹۰ هستند، اما این برنامه امشب پخش نخواهد شد. رقابت های لیگ برتر در حال حاضر تعطیل است و برنامه ۹۰ به احتمال فراوان از یک یا دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

پرتابگرمعلول کشورمان برنز جهانی گرفت

مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولین جهان از روز شنبه در نیوزیلند آغاز شد و مدال برنز حردانی نخستین مدال تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین در ماده پرتاب دیسک ایستاده کشورمان در این دوره از مسابقات است.

۵/۱ میلیارد برای خرید منچستریونایتد

روزنامه‌های انگلیسی از تلاش خانواده سلطنتی قطر برای خرید باشگاه منچستریونایتد خبر دادند. خانواده سلطنتی قطر پس از موفقیت در گرفتن میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قصد دارد، امتیاز باشگاه منچستریونایتد را به مبلغ یک و نیم میلیارد یورو خریداری کند. یک بنیان قطری پیش از این با قراردادی هنگفت به ارزش ۱۲۵ میلیون یورو حق تبلیغ بر روی لباس بارسلونا را خریداری کرده بود.

زارع پور رییس فدراسیون پینگ‌پنگ شد

محمد زارع پور که پیش از این سرپرست فدراسیون بود موفق شد با کسب ۴۴ رای از ۴۶ رای دریافتی عنوان ریاست فدراسیون پینگ‌پنگ را برای ۴ سال کسب کند. در این انتخابات حسینی رقیب زارع پور بود و قارداشی پیش از برگزاری انتخابات کناره‌گیری خود را اعلام کرد.

راهیابی فدرر به یک چهارم نهایی

روژه فدرر سوئیسی و مدافع عنوان قهرمانی تنیس آزاد استرالیا به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه یافت. فدرر مرد شماره دو تنیس جهان، تامی روبردو اسپانیایی را شکست داد. فدرر که در پی کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود در ملبورن و هفدهمین گرند اسلم است در مرحله بعدی با اندی رادیک یا هموطنش استانیسلاس واورینکا بازی خواهد کرد.

فوتبال ایران بین آسیا و اروپا مانده است

«چو کوآنگ رائه» سرمربی تیم کره‌جنوبی گفت: فوتبال ایران بین آسیا و اروپا مانده‌ است. ایران بازیکنان خوبی دارد و در مرحله مقدماتی بهترین نتیجه را کسب کرد، اما به نظر من آنها در سطح فوتبال آسیا و اروپا مانده‌اند یعنی نه به صورت تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و نه به شکل تیم‌های آسیایی.