تشکیل وزارت ورزش، ضروری است

محسن نریمان، عضو فراکسیون ورزش مجلس، تشکیل وزارت ورزش را در این برهه از زمان به دلیل نقش ورزش در مسائل سیاسی و اقتصادی ضروری دانست. تثبیت صدرنشینی مهرام

تیم مهرام ایران با شکست دهوک عراق و کسب دومین پیروزی متوالی در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرد.

افتخار می‌کنم سرمربی ایران شوم

فیلیپ تروسیه، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ژاپن با بیان اینکه تماس‌هایی با او برای هدایت تیم ایران گرفته شده، گفت: افتخار می‌کنم روی نیمکت تیم ملی ایران بنشینم.

نقد داوری ممنوع شد

طبق آیین‌نامه کمیته اجرایی مسابقات جام ملت‌های آسیا هیچ‌کدام از مربیان تیم‌های حاضر در دوحه اجازه ندارند در کنفرانس خبری از نحوه قضاوت داوران انتقاد کنند.

پایان مرحله نهم رالی داکار باشناخت نفرات برتر

مرحله نهمِ رقابت‌های رالی داکار با برتری کارلوس ساینز در اتومبیلرانی، جو استریت در موتور سواری و فردوس کبیروف در بخش کامیون به پایان رسید.

عربستان اولین تیم حذف شده ازجام

تیم ملی فوتبال عربستان که به خود لقب پسران صحرا داده بودند، با شکست مقابل اردن با جام ملت‌های آسیا خداحافظی کرد. تیم‌های فوتبال عربستان و اردن رو در روی هم به میدان رفتند که در پایان ، تیم اردن با تک گل باها در دقیقه ۴۲، نایب قهرمان دوره قبل را شکست داد و ضمن کسب ۳ امتیاز حساس این دیدار، سبب حذف عربستان شد.

فیلیپین میزبان مسابقات بسکتبال باشگاه‏های آسیا شد

پیش از این فدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) شهر جاکارتا در اندونزی را به عنوان میزبان برگزاری رقابت‎های باشگاه‎های آسیا در سال ۲۰۱۱ معرفی کرده بود؛ اما به دنبال انصراف اندونزیایی‎ها امتیاز میزبانی این رقابت‏ها به فیلیپین داده شد.

کلوزه مورد توجه تیم‌های اسپانیا

مدیر برنامه‌های کلوزه آقای گل جام‌جهانی ۲۰۰۶ گفت: رئال‌مادرید در کنار چند تیم اسپانیا خواهان جذب کلوزه هستند.

کورس پاییزه اسب‌دوانی گنبدکاووس لغو شد

هفته بیست و دوم و بیست و سوم کورس پاییزه اسب‌دوانی گنبدکاووس به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی لغو شد. این رقابت‌ها که از ابتدای پاییز آغاز شده، قرار بود روز پنج‌شنبه و جمعه با برگزاری هفته بیست و دوم و بیست و سوم ادامه یابد که به‌دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و پیست میدان اسب‌دوانی گنبدکاووس لغو و به هفته آینده موکول شد.

جنگ آقای گلی جام ملت‌ها

بعد از ۱۰ مسابقه جام ملت‌ها ۵ بازیکن را با دو گل در صدرجدول گلزنان می‌بیند؛ سرور جباروف (ازبکستان)، یوسف (قطر)، عبدالرزاق (سوریه)، کوجاچه اوول (کره جنوبی)، کی هیل (استرالیا) که البته تیمش فقط یک بازی انجام داده، نامزد آقای گلی این رقابت‌ها هستند.