استعفای فرشته عدل از نایب رییسی فدراسیون شنا

نایب رییس بانوان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از سمت خود در این فدراسیون استعفا کرد. فرشته عدل که از پانزدهم فروردین سال‌جاری در سمت نایب رییسی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو فعالیت خود را آغاز کرده بود استعفای خود را تسلیم رییس این فدراسیون کرد. در استعفانامه فرشته عدل خطاب به امیرحسین آیت اللهی که رونوشتی از آن به معاونت ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی ارسال شده، آمده است:

احتراما اینجانب فرشته عدل که به سمت نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو مشغول به کار هستم پس از بررسی پاره‌ای مسائل، ادامه فعالیت خود را به دلیل هماهنگ نبودن با سیاست‌های کاری ریاست فدراسیون غیرممکن دیده و بدین وسیله استعفای خود را اعلام می‌کنم.

پیشنهاد انتقال علی کریمی به سایپا

به دنبال جدایی توافقی علی کریمی از باشگاه استیل‌آذین که یکشنبه گذشته انجام شد، باشگاه سایپا درخواست رسمی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن سرشناس مطرح کرد.

فهرست مواد ممنوعه ۲۰۱۱ منتشر شد

آژانس بین‎المللی مبارزه با دوپینگ (وادا) همزمان با آغاز سال جدید میلادی با اعمال تغییرات لازم و محسوس، فهرست داروهای ممنوعه را برای اطلاع ورزشکاران و مربیان و تبعیت از آن در سال ۲۰۱۱ منتشر کرد.

پرسپولیس به دنبال جذب هافبک تیم ملی عراق

حبیب کاشانی قصد دارد سامر سعید هافبک تیم ملی عراق را به خاطر درخشش در بازی در برابر تیم ملی ایران جذب کند، البته سرپرست پرسپولیس پاسخ نهایی در این باره را به تصمیم علی دایی موکول کرده است.

قطر نامزد میزبانی مسابقات دو و میدانی ۲۰۱۷ جهان

شیخ سعود بن عبدالرحمن آل ثانی دبیر کل کمیته المپیک قطر از درخواست این کشور برای میزبانی مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ خبر داد.

دیدار ایران و بلژیک پخش مستقیم می‌شود

عباس ترابیان رییس کمیته فوتسال از پخش زنده تلویزیونی دیدار تیم‌های ملی ایران و بلژیک که هفته آینده در ایران برگزار می‌شود خبر داد.

این پیروزی بار فنی نداشت

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهم‌ترین نکته در بازی با عراق پیروزی ایران بود، ولی یادمان نرود که تیم ما به لحاظ فنی نواقصی دارد.