موتورسواری بانوان با حفظ حجاب بلامانع است

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمدعزالدین الحسینی الزنجانی یک مرجع تقلید در پاسخ به استفتایی درباره‌ موتورسواری بانوان گفت: «موتور سواری و نیز دوچرخه سواری واسب سواری بانوان با حفظ حجاب شرعی مانعی ندارد.» شکایت باشگاه استقلال از مزدک میرزایی

روابط عمومی باشگاه استقلال اعلام کرد مزدک میرزایی پیش از این در یکی از گزارش‌های خود نسبت به تیم استقلال مطالبی را مطرح کرد که موجب اعتراض هواداران ما شد و این باشگاه از مزدک میرزایی به صداوسیما شکایت کرده است.

طلایی سرمربی تیم کشتی آزاد

محمد طلایی مربی سابق تیم‌های ملی کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان که بیش از دو سال از تیم‌های ملی دور بود، به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان منصوب شد.

تکذیب خبر اعتصاب بازیکنان تیم‌ملی

در حالی که گفته می‌شد بازیکنان تیم ملی به خاطر تاخیر جواد نکونام در تمرینات تیم‌ملی اعتصاب کرده‌اند، مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت که انتشار چنین اخباری صحت ندارد.

فدرر قهرمان تنیس یک میلیون دلاری قطر

در دیدار پایانی رقابت‌های تنیس قطر که در دوحه برگزار شد، راجر فدرر سوئیسی در دو ست پیاپی برابر داویدنکوی روس به برتری دست یافت و با کسب این عنوان نخست، سومین قهرمانی در این مسابقات را جشن گرفت.

پیروزی قاطعانه بارسلونا

در اولین شب از هفته هجدهم لالیگا بارسلونا که میهمان دپورتیوولاکرونیا بود با نتیجه قاطع ۴ بر صفر ازسد میزبانش گذشت.

قهرمان المپیک روس، مربی تیم ملی شمشیربازی

فضل‌الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی ایران گفت: کرینکوف قهرمان المپیک روس ۲۴ دی ماه وارد تهران شده و بلافاصله اولین اردوی تیم ملی را در پایان دی ماه برگزار می‌کند.

بکام به جای بازی بهتر است خداحافظی کند

الکس فرگوسن سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به دیوید بکام بازیکن گالاکسی توصیه کرد به جای بازی کردن در اندیشه بازنشستگی باشد.