ثبت پنج میدان بین‌المللی کشتی ایران در تقویم فیلا

ایران در سال ۲۰۱۱ میلادی میزبان پنج مسابقه بین‌المللی داخلی است که این رقابت‌ها در تقویم فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) به ثبت رسید. پیست اسکی دیزین بازگشایی شد

به دنبال شرایط جوی مناسب و بارش بارف سه شنبه هفته گذشته، مجموعه پیست اسکی دیزین با تاخیر بیشتر از یک ماه به طور رسمی بازگشایی شد، به طوری که این مجموعه از صبح روز جمعه به طور رسمی پذیرای علاقه‌مندان بود.

نیروی زمینی ارتش قهرمان هفته ششم لیگ برتر شد

هفته ششم از لیگ برتر باشگاه‌های تیراندازی در بخش مردان با قهرمانی تیم نیروی زمینی ارتش پیگیری شد. در پایان این هفته از مسابقات در ماده تفنگ بادی تیم نیروی زمینی ارتش با ۱۷۵۸ امتیاز قهرمان شد. هفته هفتم این رقابت‌ها ۲۹ بهمن ماه به میزبانی نیروی زمینی ارتش برگزار خواهد شد.

فدرر به فینال رسید، نادال حذف شد

راجر فدرر تنیسور سوئیسی با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس آزاد اکسون موبیل به فینال رسید، در حالی که رافائل نادال مرد شماره یک تنیس جهان از راهیابی به فینال بازماند.

نوروزی صدرنشین مسابقات تنیس روی میز شد

در پایان مرحله نخست مسابقات تنیس روی میز انتخابی تیم ملی افشین نوروزی با کسب ۵/۱۶ امتیاز در صدر جدول رده‎بندی قرار گرفت.

آسیب‌دیدگی شدید میراسماعیلی

آرش میراسماعیلی کاپیتان تیم ملی جودوی کشورمان با مصدومیت شدید از ناحیه گردن مواجه شد.

شمشیربازان به دنبال کسب سهمیه المپیک لندن

فضل‌الله باقرزاده، رییس فدراسیون شمشیربازی گفت در حال حاضر مهمترین هدف فدراسیون کسب سهمیه المپیکی است، به همین دلیل حضور قدرتمندی را در مسابقات جهانی برای به دست آوردن جایگاهی مطلوب و رضایت بخش در رنکینگ جهانی خواهیم داشت.

مدال برنز حیدری‌نژاد در اسنوکر

مسابقات کیواسپرت غرب آسیا به میزبانی عربستان برگزار شد و ایران در ۳ بخش اسنوکر،‌ ایت بال و ناین بال در این مسابقات حضور داشت. احسان حیدری‌نژاد بازیکن تیم ملی اسنوکر کشورمان موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد. در بخش ایت بال و ناین بال نیز ملی‌پوشان ایران در جایگاه چهارم جدول مسابقات قرار گرفتند.