استعفای کفاشیان به فوتبال ایران لطمه می‌زند

ناصرنوآموز، رییس پیشین فدراسیون فوتبال ضمن ابراز تاسف نسبت به از دست رفتن پست هیات اجرایی AFC استعفای کفاشیان از این سمت را سیاسی کاری عنوان کرد و آن را باعث تضعیف جایگاه فوتبال ایران در آسیا دانست. تیم فوتبال امید ایران به مصاف قطر می‌رود

تیم فوتبال امید کشورمان که خود را برای مرحله سوم مسابقات مقدماتی المپیک لندن و دیدار برابر قرقیزستان آماده می‌کند، روز ۲۰ بهمن‌ماه در تهران به مصاف تیم فوتبال امید قطر خواهد رفت.

کریمی‌مصاحبه‌هایش را تکذیب کرد

علی کریمی‌عنوان کرد پس از تصمیم استیل‌آذین مبنی بر عدم حضور وی در تمرین، با رسانه‌ای مصاحبه نکرده است.

مجیدی در تمرینات استقلال

پرویز مظلومی، سرمربی استقلال که هم اکنون با تیمش در اردوی ترکیه به سر می‌برد، گفت که دو بازیکن برزیلی این تیم و فرهاد مجیدی به تیم اضافه شدند.

روبن، آماده برای شروع نیم فصل دوم

آرین روبن، هافبک باشگاه بایرن مونیخ کاملا از بند مصدومیت رها شده و آماده شروع نیم فصل دوم است. روبن می‌تواند در بازی روز ۱۵ ژانویه مقابل ولفسبورگ به میدان برود و برای باواریایی‌ها بازی کند.

ادامه همکاری عنایت با کمیته داوران

هادی آیت اللهی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه خدمات مسعود عنایت در بعد داخلی و بین‌المللی در بخش داوری قابل چشم پوشی نیست، از ادامه همکاری وی با کمیته داوران خبر داد.

مذاکره با اوون

الکس فرگوسن سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد فعلا برنامه‌ای برای انجام مذاکره بر سرتمدید قرارداد با مهاجم ۳۱ ساله خود ندارد.

تبریک ساکت به بن همام

محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه‌ای انتخاب مجدد محمد بن همام به عنوان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا را تبریک گفت.

دیدار دوستانه بایرن مونیخ با الوکره قطر

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان که به منظور برپایی اردوی آماده سازی در دوحه به سر می‌برد، با تیم فوتبال الوکره قطر دیدار دوستانه برگزار می‌کند.