ابراهیم زاده بالاتر از بلازویچ در مکان ۱۴۴

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال نام منصور ابراهیم‌زاده را در رده‌ ۱۴۴ بهترین مربیان دهه‌ اول قرن بیست و یکم جهان قرار داد. در این فهرست آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال در صدر ایستاد و الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند. برانکو ایوانکویچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در این رده‌بندی در مکان ۱۱۷ قرار گرفت و میروسلاو بلازویچ در جایگاه ۱۵۳ قرار گرفت.

برد تیم بسکتبال ذوب آهن مقابل حریف یمنی

تیم بسکتبال ذوب آهن ایران شامگاه پنجشنبه با بازی در مقابل تیم الاهلی یمن با نتیجه ۷۸ بر ۵۲ پیروز شد.

یورگن گده مربی تیم استقلال تهران شد

«یورگن گده» مربی آلمانی که پیش از این درلیگ دسته دوم «لیبی» مربیگری کرده بود، قراردادش را با باشگاه استقلال به عنوان مربی ثبت کرد و دیروز در ترکیه به این تیم ملحق شد.

تغییر رده‎بندی همه تیم‎ها‌جز صدرنشین و قعرنشین

هفته سوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‏های کشور با تثبیت جایگاه مهرام در صدرجدول، باقیماندن نماینده شیراز در قعر جدول و تغییر در جایگاه تیم‎های میانه‌نشین به پایان رسید.

بررسی شرایط برکناری هاجسون

طبق گزارش منتشره در اسکای اسپورت،سران باشگاه لیورپول در حال بررسی شرایط برکناری روی هاجسون، مربی تیمشان هستند. قرمزپوشان فصل خیلی بدی را سپری می‌کنند و تا به اینجای کار نتوانسته‌اند به نتایج قابل قبولی دست یابند.

پیروزی رافائل نادال در تنیس دوحه

دور دوم رقابت‌های تنیس یک میلیون دلاری دوحه قطر با پیروزی ۲ بر ۱ رافائل نادال، مرد شماره یک جهان در مقابل لوکاس لاکو از اسلوواکی پیگیری شد.

درخواست باقری برای تغییر زمان خداحافظی

کریم باقری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار با کاشانی خواهان تغییر زمان خداحافظی‌اش شد. باقری در این دیدار از کاشانی خواست به علت تقارن زمان بازی خداحافظی وی با حضورش در جام ملت‌های آسیا به همراه تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر، بازی خداحافظی‌اش از ۲۴ دی به زمان دیگری موکول شود.