پرسپولیس تهران با شکست در ضربه‌های پنالتی برابر اینتراخت فرانکفورت از راهیابی به دیدار پایانی رقابت‌های چهارجانبه در ترکیه بازماند. شاگردان علی دایی که با گلزنی محمد منصوری اجازه نداده بودند تا حریف بوندسلیگایی آنها را در جریان بازی شکست دهد، در ضربه‌های پنالتی نتوانستند، بازی خوب شان را تکمیل کنند و در نهایت با نتیجه چهار بر ۲ از مردان میشائیل اسکیبه شکست را پذیرا شدند.

تیم‌های پرسپولیس تهران و اینتراخت فرانکفورت برگزار کننده نخستین دیدار تورنمنت چهار جانبه ترکیه بودند. دیدار دو تیم در پایان وقت قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. کراوس در دقیقه سوم بازی در نیمه نخست دروازه رحمان احمدی را باز کرد. این نتیجه تا دقیقه ۸۶ پا بر جا بود. اما محمد منصوری که از میانه نیمه دوم از سوی علی دایی راهی میدان شده بود، بازی را به تساوی کشاند. از نکات در خور توجه این مسابقه به میدان رفتن وحید‌هاشمیان در ترکیب مردان علی دایی بود.‌هاشمیان با سال‌ها بازی در بوندسلیگا از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد. او که از میانه‌های نیمه دوم روانه بازی شده بود، در ثانیه‌های پایانی بازی از داور مسابقه کارت زردی را دریافت کرد.

پس از تساوی یک بر یک دو تیم ضربه‌های پنالتی یکی از دو تیم حاضر در دیدار پایانی را تعیین کرد. اینتراخت در ضربه‌های پنالتی ۳ بر یک توانست پیروز شود. سانک، گکاس و آلوارس ضربه‌های پنالتی خود را به گل تبدیل کردند.

تیاگو نیز تنها پنالتی زن موفق پرسپولیس بود. مارتین فنین از اینتراخت و وحید‌هاشمیان، مجتبی زارع و محمد منصوری از سرخپوشان ضربه‌های پنالتی خود را از دست دادند.

به این ترتیب اینتراخت فرانکفورت باید در دیدار پایانی این رقابت‌های چهار جانبه با پیروز دیدار کلن و آنتالیا اسپور بازی کند. بازنده هم رقیب سرخپوشان در دیدار رده بندی خواهد بود.

پرسپولیس با وجود ناکامی در این بازی در طول مسابقه ارائه دهنده بازی خوب و قابل قبولی بود.