درآمد۱۷ میلیاردی لیگ برتر ایران

عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ گفت: این سازمان سالانه نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان درآمد کسب می‌کند که معمولا این مبلغ در میان باشگاه‌ها توزیع می‌شود.

تشکیل فراکسیون ورزش‌های رزمی در مجلس

حسین گروسی نماینده مردم شهر قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون ورزش‌های رزمی در مجلس خبر داد.این فراکسیون به طور اختصاصی برای فدراسیون‌های کونگ‌فو، ورزش‌های رزمی، کاراته، تکواندو، بوکس، جودو و ووشو تشکیل خواهد شد.

تذکرجدی کفاشیان به عنایت

کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با مشکلات داوری در طول بازی‌های اخیر اعلام کرد: من قبول دارم که داوری‌ها در چند بازی اخیر مشکل داشته است و به عنایت نیز تذکر دادم تا برخوردهای جدی صورت بگیرد. همچنین در این یک ماه تعطیلی لیگ باید تغییرات اساسی در ساختار کمیته داوران انجام شود و بعضی از داورانی که نمی‌توانند خوب کار کنند عوض شوند تا در نیم فصل دوم مشکلات داوری نداشته باشیم.

خداحافطی ۲ بازیکن استقلال

فتح‌ا...‌زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: در توافقی که با آقای کاشانی داشتیم قرار شد در روز بازی خداحافظی باقری، دو بازیکن استقلال هم خداحافظی کنند و در نشست کمیته فنی ناصر حجازی و سایر اعضا در خصوص نام این یکی دو بازیکن استقلال به جمع‌بندی می‌رسند و نام آنها را اعلام می‌کنند.

اتوئو، بازیکن سال آفریقا شد

ساموئل اتوئومهاجم کامرونی باشگاه اینتر برای چهارمین بار عنوان بازیکن سال آفریقا را به خود اختصاص داد و از آساموا جیان و دیدیه دروگبا پیشی گرفت.

اعلام زمان تکواندو انتخابی المپیک لندن

فدراسیون جهانی تکواندو ۱۶ تا ۱۹ جولای ۲۰۱۱ - اواخر تیرماه ۹۰- را برای مسابقات جهانی در باکو که نخستین دوره مسابقات انتخابی المپیک لندن محسوب می‌شود، تعیین کرد.

سود جام‌جهانی بیش از ۱۰ میلیارد دلار است

ولادیمیر پوتین رییس دولت روسیه گفت: درست است برای برگزاری جام‌جهانی دست‌کم ۱۰ میلیارد دلار صرف بازسازی ۱۳ شهر میزبان خواهد شد، با این حال معتقدیم، این رویداد چندین برابر سود برای تغییر ساختارها از آن کشور خواهد کرد.