بازگشت دایی به پرسپولیس

گروه ورزش- تصمیم بر بازگشت دایی به پرسپولیس بعد از جلسه حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه با علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی اتخاذ شد. با جمع‌بندی همه اتفاقات چند وقت اخیرتیم پرسپولیس مدیران با استعفای علی دایی موافقت نکردند و او باید در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند. جو چند روز اخیر طوری بود که به نظر استعفای علی دایی چندان باعث رضایت طرفداران پرسپولیس نشد و آنها بابت شکست‌های اخیر‌این مربی را مقصر اصلی نمی‌دانند.این فضا به اضافه کمبود گزینه‌های مربیگری و البته شرایط مالی و همچنین تعطیلات یک ماه و نیم فصل که فرصت خوبی برای بازیابی پرسپولیسی‌هاست، باعث شد حبیب کاشانی بعد از جلسه با علی سعیدلو به خبرنگاران بگوید که با استعفای علی دایی موافقت نکرده است.

ازسویی سرپرست باشگاه پرسپولیس تصمیم بازگشت دایی به‌این تیم را حرفه‌ای و صحیح دانست.

حبیب کاشانی در مورد نپذیرفتن استعفای علی دایی و بازگشت او به پرسپولیس گفت: پس از جلسه‌ای که با بازیکنان برگزار شد و بررسی‌های صورت گرفته، تصمیم گرفته شد استعفای‌ ایشان پذیرفته نشود و در صحبت‌هایی که با دایی انجام دادیم،‌ این تصمیم را گرفتیم.

وی افزود: همان طور که در زمان حضور افشین قطبی در پرسپولیس از وی حمایت کردم از دایی هم حمایت می‌کنم. به نظرم باشگاه برای بازگشت علی دایی به ‌این تیم بهترین و حرفه‌ای‌ترین تصمیم را گرفت. دایی اسطوره باشگاه پرسپولیس است.

وی ادامه داد: با دایی صحبت کردم و برای امروز (دیروز) ‌این برنامه را داریم که به منزل دایی برویم تا وی در تمرینات شرکت کند. دایی در صحبت‌هایش می‌گفت شرایط برای بازگشتش مناسب نیست؛ اما با توجه به درخواست بازیکنان و شرایطی که خودمان بررسی کردیم او را از تصمیمش منصرف کردیم. اکنون هم که بازگشته باید همه از او حمایت کنیم.‌ این کمترین کاری بود که می‌توانستم برای دایی انجام دهم. او به باشگاه لطف کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به عواملی چون حواشی، بازیکنان، ضعف کادر فنی و مدیریت، عملکرد ضعیف در فصل نقل و انتقالات، اشتباهات داوران و تصمیمات کمیته انضباطی مبنی بر دلایل ناکامی ‌پرسپولیس گفت: در دیدار با ملوان، استقلال، نفت تهران، ذوب آهن، تراکتورسازی، مس کرمان و حتی همین بازی با صبا داوران حق تیم ما را تضییع کردند. کمیته انضباطی نیز با صدور برخی آرا لطماتی به تیم ما زد و تمرکز مربی و بازیکنان پرسپولیس را به هم ریخت که همه‌این عوامل با درصدهای مختلف دست به دست هم داد تا تیم پرسپولیس نتواند نتایج خوبی کسب کند.

کاشانی در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره ‌این باشگاه گفت: آقای سعیدلو یک تفکری دارند و نظرشان‌ این است که با یک نفر باشگاه بهتر اداره می‌شود. من لیست خود برای اعضای هیات مدیره را به ریاست مجمع باشگاه اعلام کرده‌ام، اما هنوز در‌ این خصوص تصمیم‌گیری نشده است.