مغرضان را در محرم نفرین کردم!

غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: آنقدر بی‌غیرت نیستم که در مدتی کوتاه ناحق‌گویی‌ها را فراموش کنم. نمی‌توانم با این سبک و سیاق به کار در تیم امید ادامه دهم. فکر می‌کنم تا دو سه روز آینده وضعیت قطعی‌ام مشخص شود، اما به فکر این هستم که با کدخدامنشی و جوری که کفاشیان ناراحت نشود، همکاری‌ام را با فدراسیون فوتبال قطع کنم. واقعا هرچه فکر می‌کنم می‌بینم صلاح نیست که به کارم در تیم امید ادامه بدهم. ضمن این که کسانی که ناحق‌گویی کردند را در ایام محرم نفرین کردم.

ایران در جایگاه چهارم پاراالمپیک آسیا قرار گرفت

در ادامه بازی‌های پارا المپیک آسیا فرزاد سپهوند در پرتاب دیسک و حمزه ندری در رشته جودو توانستند نوزده و بیستمین مدال طلای کاروان ایران را به ارمغان آورند.

حامد علیزاده جودو کار کشورمان، مهدی مرادی در پرتاب وزنه وحید کشتکار شناگر کشورمان و همچنین تیم تیرو کمان مردان ایران همگی به مدال نقره دست یافتند و در رشته دوچرخه سواری، وزنه‌برداری و جودو کاروان ورزش ایران ۳ مدال برنز کسب کرد. در حال حاضر کاروان ورزشی ایران با ۲۰ مدال طلا، ۱۹ نقره و ۲۲ برنز در مکان چهارم جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

اسامی‌ بازیکنان تیم ملی فوتبال سه شنبه اعلام می‌شود

اسامی‌۲۷ بازیکن تیم ملی برای حضور در اردوی تدارکاتی قطر و دو بازی دوستانه با این تیم روز سه شنبه اعلام می‌شود. قطبی پس از اردوی تدارکاتی و بازگشت به تهران اسامی‌۴ بازیکن خط خورده تیم ملی را اعلام و با ۲۳ بازیکن عازم قطر و مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌شود.

پیکان نماینده آفریقا را شکست داد

تیم والیبال پیکان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان با نتیجه ۳بر صفر از سد الاهلی مصر(نماینده قاره آفریقا) گذشت. پیکان در آخرین بازی دوره مقدماتی خود فردا از ساعت ۱۹ مقابل العربی قطر به میدان می‌رود.

توماس مولر کفش طلایی جایزه گرفت

توماس مولر ۲۰ ساله که در جام‌جهانی ۲۰۱۰ با زدن ۵ گل خوش درخشید، با تاخیری ۵ ماهه، جایزه کفش طلای خود را دریافت کرد.

خداحافظی پارک جی سونگ از تیم‌ملی

پارک جی سونگ بازیکن شاخص تیم ملی کره جنوبی و اولین بازیکن کره جنوبی که در لیگ برتر انگلستان بازی کرده در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ از تیم ملی خداحافظی می‌کند.