«۹۰» امشب پخش نمی‌شود

ایام سوگواری و پخش مسابقه‌ فوتبال منچستر یونایتد و آرسنال باعث شد تا شبکه سه برنامه «۹۰» را این هفته در کنداکتور پخش خود قرار ندهد. شبکه سه سیما به پخش برنامه «۹۰» در شنبه شب ـ ۲۰ آذر ماه ـ تمایل نشان داده بود که به دلیل احترام به مخاطبان و تاکید بر پخش این برنامه در باکسی ثابت، سازندگان «۹۰» با این امر موافقت نکردند. علاقه‌ای به سرمربیگری تیم فوتبال ایران ندارم

«اسون گوران اریکسون» سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال انگلستان و ساحل عاج که طی روزهای گذشته از او به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران نام برده شده است خبر حضور در تیم ملی کشورمان را شایعه خواند و گفت: تمایلی برای حضور در این تیم ندارم.

هوارملامحمد باز هم به ایران نیامد

هوار ملامحمد برای شرکت در تمرینات استقلال به ایران نیامد. مهاجم عراقی جدید تیم فوتبال استقلال که قرار بود شنبه ‌شب وارد ایران شود، از سفر به تهران خودداری کرد. این بازیکن عراقی فصل گذشته سابقه بدقولی در تیم پرسپولیس را هم داشت.

دوچرخه سواران ایرانی جام‌جهانی را از دست دادند

با وجود همکاری وزارت امور خارجه کلمبیا برای حضور رکابزنان ایرانی در مسابقات مرحله دوم جام‌جهانی، سفارت آلمان حاضر به صدور روادید ترانزیت نشد و دوچرخه سواران از رسیدن به بازی‌های جهانی بازماندند.

کنگانی هم از مدیرعاملی شاهین بوشهر استعفا کرد

سایت رسمی باشگاه شاهین بوشهر روز شنبه از استعفای مدیر عامل باشگاه و امتناع عماد محمد رضا از حضور در جمع شاهینی‌ها خبرد داد. این سایت نوشت: عمادرضا با شنیدن اخبار مربوط به کادر فنی شاهین از تصمیم خود

منصرف شد.

۷مربی کشتی فرنگی ایران به فنلاند می‌روند

هفت مربی کشتی فرنگی ایران شامل بهروز حضرتی‌پور، حمیدرضا اسماعیل‌نژاد، عبدالکریم کاکاحاجی، مجید قائدی، مجید جهاندیده، کامران قدرتی و حسین نژاد‌مقدم برای حضور در کلاس بین‌المللی مربیگری کشتی فرنگی امروز راهی فنلاند می‌شوند.

برخورد باشگاه و جریمه سنگین در انتظار مبعلی

پرویزمظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال از برخورد این باشگاه با ایمان مبعلی به دلیل فحاشی به آرش برهانی و اخراج در بازی با شهرداری تبریز خبر داد.