پرسپولیس محکوم به پرداخت مالیات شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در رابطه با شکایت افشین قطبی از باشگاه پرسپولیس در خصوص تعیین وضعیت پرداخت مالیات قرارداد فصل ۸۸-۸۷ صادر کرد و‌این باشگاه را محکوم به پرداخت مالیات کرد. تاجیک قهرمان جایزه بزرگ روسیه شد

حسین تاجیک نماینده وزن هشتم ایران که تنها نماینده تکواندو ایران در مسابقات جایزه بزرگ روسیه بود، به قهرمانی رسید. وی در رنکینگ جهانی هم رتبه اول را دارد.

یاوری سرمربی پاس همدان شد

پس از پذیرفته شدن استعفای علی اصغر مدیرروستا، مسوولان باشگاه پاس همدان مذاکرات خود را با محمود یاوری آغاز کردند وجمعه شب با این مربی به توافق رسیدند.

آغازفصل جدید لیگ برتر شمشیربازی

هفتمین دوره رقابت های شمشیربازی باشگاه های برتر کشور از دیروز در تهران آغاز شد. فدراسیون شمشیربازی‌، در این رقابت ها ۸ تیم در ۳ اسلحه (سابر‌، اپه و فلوره ) به صورت دوره ای و رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت‌.

بلاژویچ سرمربی تیم فوتبال المپیک چین شد

فدراسیون فوتبال چین میروسلاو بلاژویچ؛ سرمربی سابق تیم ملی کشورمان را به عنوان سرمربی تیم فوتبال المپیک‌این کشور معرفی کرد.

برتری تیراندازان مطرح زن کشورمان

هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی زنان روز جمعه به میزبانی تهران با حضور ۸ تیم برگزار شد که در نهایت و در رشته تفنگ الهه احمدی، مه‌لقا جام‌بزرگ و نرجس امامقلی‌نژاد که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو ۲ مدال نقره و یک مدال برنز را برای تیم ملی تیراندازی ایران به ارمغان آوردند، عناوین برتر لیگ را به خود اختصاص دادند.

توپ طلا جایزه‌ای سیاسی است

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی نظرش را در مورد خط خوردن نام وسلی اسنایدر از فهرست نهایی نامزدهای دریافت توپ طلا مطرح کرد و اعلام کرد که سیاست نقش پررنگی در تعیین برنده ‌این جایزه دارد.

دوری چند ماهه میداودی از فوتبال

عمل جراحی مچ پای مصدوم میلاد میداودی بازیکن تیم استقلال قطعی شده است و این بازیکن تا دو روز آینده پایش را به تیغ جراحان می‌سپارد که طبیعتا چند ماه باید دور از میادین باشد.