تمجید رییس کنفدراسیون تیراندازی آسیا از ایران

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تیراندازی‌؛ نایب رییس فدراسیون بین‌المللی تیراندازی و رییس کنفدراسیون تیراندازی آسیا در نامه‌ای به سید‌مهدی‌هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی ایران، کسب دو مدال نقره و یک برنز توسط بانوان تیرانداز ایرانی را در شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو به طور رسمی تبریک گفت. جام‌های قهرمانی سمپراس دزدیده شدند

دزدان تمامی‌جام‌های قهرمانی پیت سمپراس را به سرقت بردند. قهرمان افسانه‌ای تاریخ تنیس با اعلام این خبر گفت: با سرقت این جام‌های قهرمانی گویی تاریخ زندگی تنیس من از بین رفته است.

پایان قرارداد «ماتیچ» با فدراسیون بسکتبال

با پایان یافتن بازی‎های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو قرارداد «وسلین ماتیچ» با فدراسیون بسکتبال برای سرمربیگری در تیم ملی کشورمان هم به پایان رسید، اما تمایل دو طرفه وی را در ایران ماندگار خواهد کرد.

ورود کاروان جانبازان و معلولان ایران به گوانگجو

کاروان ورزشی ایران برای حضور در بازی‌های پارا آسیایی چین وارد گوانگجو شد. ۱۵۷ ورزشکار معلول و جانباز به همراه کادر فنی و پزشکی، اعضای کاروان ورزشی کشورمان به مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو را تشکیل می‌دهد.

پیاده‌روی پیرمردهای ایرانی در آسیا

نمایندگان ایران از دیروز در دوازدهمین دوره رقابت‌های پیاده روی قهرمانی پیشکسوتان آسیا با رقبای خود مسابقه دادند. این رقابت‌ها از چند روز پیش در مواد مختلف آغاز شده است‌.

آماده شدن نخستین ورزشگاه المپیک سی‌ام

در فاصله ۱۸ ماه تا شروع بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ لندن، نخستین ورزشگاه مربوط به این بازی‌ها آماده شد. دریاچه «لی والی وایت سنتر» با هزینه ای بالغ بر ۳۷ میلیون یورو در غرب لندن ساخته شده و قرار است محل برگزاری رقابت‌های قایقرانی «کانو و اسلالوم» در بازی‌های المپیک سی‌ام باشد. این نخستین ورزشگاه مربوط به بازی‌های المپیک تابستانی است که ۱۸ ماه پیش از شروع این بازی‌ها آماده بهره‌برداری می‌شود.

منصور برزگر بار دیگر جراحی شد

منصور برزگر مربی بزرگ و نام آشنای کشتی ایران در ادامه روند معالجاتش بار دیگر عمل جراحی شد که پس از این عمل موفقیت آمیز از بیمارستان مرخص شد تا در منزل به استراحت بپردازد.