قانونی نیست که دوچرخه سواری بانوان را محکوم کند

علیرضا مکوندی رییس هیات دوچرخه‌سواری خوزستان گفت: در هیچ جای قانون نیامده که بانوان اجازه دوچرخه‌سواری ندارند، اما به دلیل وجود بعضی تعصبات و مسائل فرهنگی، دوچرخه‌سواران ما با مشکلات جدی مواجه هستند. جام‌جهانی قطر در زمستان برگزار شود

«فرانتس بکن باوئر» پیشنهاد داد جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر در ماه‌های ژانویه یا فوریه برگزار شود. بکن باوئر، یکی از اعضای کمیته اجرایی فیفا، با توجه به گرمای هوا در ماه ژوئن چنین پیشنهادی را ارائه کرده است.

مخالفت با استعفای کریم صفایی

علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی با استعفای رییس فدراسیون تیراندازی با کمان مخالفت کرد. کریم صفایی پس از بازی‌های آسیایی گوانگجو استعفای خود را از ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان اعلام کرد.

شب شکست اوساسونا با نکونام و شجاعی

تیم فوتبال اوساسونا هفته چهاردهم لیگ اسپانیا را با شکست پشت سر گذاشت. این تیم که هر دو بازیکن ایرانی خود؛ یعنی جواد نکونام و مسعود شجاعی را در ترکیب ثابت داشت با سه گل از بارسلونا صدرنشین فعلی لالیگا شکست خورد.

رمضانی در تپانچه رپید فایر ارتشی نهم جهان شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی زینب رمضانی تیرانداز رشته تپانچه ایران که موفق شده بود به عنوان نخستین تیرانداز به مرحله نهایی رشته رپید فایر ارتشی مسابقات تیراندازی قهرمانی ارتش‌های جهان راه یابد، به مقام نهم بسنده کرد.

بازگشت شیث رضایی به تمرین پرسپولیس

تمرین صبح دیروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که شیث رضایی مدافع اخراجی این تیم بار دیگر در محل برگزاری تمرینات گروهی سرخپوشان حضور یافت.

بکام در فکر خرید باشگاهی در «MLS»

روزنامه میرر در گزارشی به این نکته اشاره کرد که دیویدبکام؛ ستاره سابق باشگاه منچستریونایتد در فکر خرید یک باشگاه در آمریکا و تمدید مدت حضور ورزشی‌اش در آمریکا است.

از آبروی بسکتبال ایران دفاع کردیم

مهدی کامرانی بازیکن تیم ملی بسکتبال؛ با اشاره به کسب نشان برنز تیم ملی بسکتبال ایران در بازی‌های آسیایی گوانگجو گفت: خدا را شکر توانستیم از آبروی بسکتبال ایران دفاع کنیم و انتظاراتی که مردم از بسکتبال دارند، تا حدودی برآورده شد.