تیم تفنگ سه وضعیت زنان ایران هشتم شد

سومین روز از چهل و پنجمین دوره رقابت‌های تیراندازی قهرمانی ارتش‌های جهان با کسب مقام هشتم تیمی برای تیراندازان سه وضعیت زنان کشورمان پیگیری شد. دراین رقابت‌ها زینب رمضانی در دور مقدماتی تپانچه راپید فایر ارتشی با کسب ۵۷۳ امتیاز در رده اول قرار گرفت و راهی فینال این مسابقات شد. در همین اسلحه و در بخش مردان حمیدرضا کردلو با ۵۵۴ امتیاز راهی مرحله فینال شد تا برای کسب مدال با شش تیرانداز برتر این دیدارها به رقابت بپردازد.

شکست بزرگان تکواندو در لیگ برتر

حسین تاجیک، کوروش رجلی، فرزاد عبداللهی و رضا نادریان چهره‌های مطرح تکواندو در لیگ برتر شکست خوردند.

کسب۴ طلا و ۳ برنز ایران ازموی تای آسیا

تیم ملی موی‌تای ایران با کسب ۴ مدال طلا و ۳ برنز به کار خود در مسابقات جهانی تایلند خاتمه داد.

بدشانس‌ترین کشتی‌گیر بازی‌های آسیایی بودم

فردین معصومی، ملی پوش وزن ۱۲۰ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گفت: با توجه به قرعه سخت و دشواری که نصیب من شد، به واقع یکی از بدشانس‌ترین کشتی‌گیران بازی‌های آسیایی بودم.

مدال برنز برای دوبل بانوان ایران

تیم دوبل بانوان ایران عنوان سومی رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی بحرین را کسب کرد. در این رقابت‌ها که در منامه برگزار شد، تیم دو نفره سحر زمانیان و نگین امیری‌پور در دور یک هشتم تیم اردن را مغلوب کرد. در مرحله یک چهارم نهایی تیم مصر را شکست داد؛ اما در نیمه نهایی از تیم هند شکست خورد و عنوان سوم مشترک را کسب کرد.

پیکار فرانسه و صربستان در فینال تنیس دیویس

دو تیم فرانسه و صربستان دیدار پایانی رقابت‌های تنیس جام دیویس را پیگیری می‌کنند. قهرمان این رقابت‌ها امروز پس از دیدارهای جوکوویچ با گال مونفیل و تیپساروویچ با ژیل سیمون مشخص خواهد شد.

لیگ برتر والیبال از امروز آغاز می‌شود

هفته اول لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری شش مسابقه در قالب دو گروه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین رویارویی پیکان به مصاف آلومینیوم المهدی بندرعباس می‌رود و پرسپولیس میزبان پتروشیمی بندر امام(ره) خواهد بود.