اخراج کعبی به خاطر درگیری لفظی با پروین

گفته می‌شود در جریان تمرین روزهای گذشته تیم فوتبال استیل‌آذین اختلافی بین علی پروین، رییس سازمان فوتبال این باشگاه و حسین کعبی پیش آمد و قرار است پس از دیدار با ذوب‌آهن در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری شود. طالب‌لو در استقلال ماندنی شد

وحید طالب‌لو پیش از حضور در تمرین دیروز استقلال با حضور در باشگاه با علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه جلسه‌ای در خصوص ماندن یا جدایی‌اش از استقلال برگزار کرد و در نهایت تصمیم به ماندن در جمع آبی‌پوشان گرفت.

کار باقری غیرحرفه‌ای بود

دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: من کریم را مانند برادرهایم دوست دارم. رفت و آمد خانوادگی داریم و در آلمان هم کنار هم زندگی می‌کردیم. متاسفانه تصمیم باقری باعث شد هرکسی به خود حق اظهارنظر بدهد و این تصمیم غیرحرفه‌ای بود.

پیشنهاد پنج ساله بارسلونا به‌گواردیولا

مسوولان باشگاه بارسلونا برای اینکه از انتقال احتمالی گواردیولا به چلسی جلوگیری کنند، به مربی جوان خود پیشنهادی پنج ساله را ارائه کردند.

حمله‌ آلن شیرر به فابیو کاپلو

آلن شیرر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و تیم فوتبال نیوکاسل که همواره یکی از منتقدان فابیو کاپلو بوده، در تازه‌ترین اظهارات خود بار دیگر پیکان انتقادها را به سوی این مربی ایتالیایی نشانه رفته و مدعی شده است که این مربی بعد از یک‌ونیم سال حتی ۱۱ بازیکن اصلی خود را برای قرار دادن در ترکیب نمی‌شناسد.

قطبی برای دیدن بازی «دژآگه» به آلمان می‌رود «افشین قطبی» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پیش از پایان نیم فصل رقابت‌های بوندسلیگا، برای دیدن تمرینات و یک بازی اشکان دژآگه بازیکن ایرانی تیم ولفسبورگ آلمان به این کشور سفر خواهد کرد.

استقلال در لیگ برتر ۵۰۰ امتیازی شد

در پایان نیم فصل اول لیگ دهم تیم استقلال تهران اولین تیمی‌شد که از مرز ۵۰۰ امتیاز در لیگ برتر عبور کرد. آبی‌های پایتخت در هفته هفدهم مقابل پاس پیروز شدند و با این ۳ امتیاز مجموع امتیازات خود را در تاریخ لیگ برتر به ۵۰۱ رساندند.

مالیات قطبی ربطی به ما ندارد

مصطفی شکری، مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در نامه‌ای که از سازمان تربیت بدنی دریافت کردیم، تایید شد که پرداخت مالیات قطبی به ما ربطی ندارد.