دعوت فدراسیون فوتبال از اشکان دژاگه

اشپیگل نوشت: اشکان دژاگه بازیکن‌ایرانی - آلمانی تیم وولفسبورگ آلمان به زودی تصمیم خود را برای بازی در تیم ملی‌ایران خواهد گرفت. فدراسیون فوتبال‌ایران‌این بازیکن را برای بازی در تیم ملی دعوت کرده است.

ب، دوپینگی جدید فوتبال‌ایران

چند روزی است که بحث مثبت اعلام شدن تست دوپینگ یکی از بازیکنان لیگ برتری نقل محافل فوتبالی شده. تست دوپینگ‌این بازیکن که ب نام دارد و مهاجم است، مثبت اعلام شده، اما به نظر می‌رسد او می‌تواند با ارائه مدارک پزشکی تبرئه شود.

فرگوسن در آرزوی رهبری تیم بارسلونا

«سر آلکس فرگوسن» سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از رویای خود برای حضور در تیم فوتبال بارسلونا پرده برداشت.

فرگوسن که درسال‌های اخیر چندین بار از تصمیم خود مبنی بر کناره‌گیری از فوتبال خبر داده، گفته تنها مربیگری در تیم فوتبال بارسلونا می‌تواند وی را برای پایان دادن به حضور ۲۴ ساله در اولدترافورد ترغیب کند.

شکایت الزمالک از عماد رضا به فیفا

سایت باشگاه الزمالک خبر داد هیات مدیره‌این باشگاه مصری در حال کار بر روی شکایت نامه‌ای است که قرار است در آن ادعای غرامت از ‌این بازیکن عراقی مطرح شود. وی بدون اجازه باشگاه برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش و همچنین مذاکره با تیم‌های‌ ایرانی مصر را ترک کرده است.

مذاکره برای جذب شیث

حمیددرخشان سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز از انجام مذاکرات با سرپرست باشگاه پرسپولیس برای جذب شیث رضایی مدافع تیم فوتبال ‌این باشگاه خبر داد.

بازگشت ریوالدو به برزیل

ریوالدو، اسطوره ۳۸ ساله برزیلی، سال آینده برای تیم درجه دومی موگی میریم برزیل بازی خواهد کرد. او هم اکنون رییس این باشگاه برزیلی است، اما برای باشگاه بنیادکار ازبکستان بازی می‌کند.

تیم امید ژاپن در انتظار ایران

تیم فوتبال امید ژاپن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های آسیایی گوانگجو راه یافت. تیم امید ژاپن با پیروزی یک بر صفر برابر تایلند راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی گوانگجو شد.