پاداش پنج میلیون تومانی به ملی‌پوشان تیراندازی

علی سعیدلو رییس سازمان تربیت‌بدنی با حضور در آخرین جلسه فنی تیم‌های ملی تیراندازی ایران اعزامی به گوانگجو، به اعضای تیم‌ها نفری پنج میلیون تومان پاداش پیش از سفر اهدا کرد. به ‌گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تیراندازی، علی سعیدلو صبح دیروز با حضور در سالن همایش تالار تیراندازی تهران علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با ورزشکاران و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنان‌، این هدیه را به اعضای تیم‌های ملی اهدا کرد. سعیدلو در ادامه با ابراز خرسندی از جهش ورزش تیراندازی در دو سال و نیم اخیر به همت سید‌مهدی‌هاشمی رییس این فدراسیون، ابراز امیدواری کرد موفقیت‌های کسب شده در رشته تیراندازی در آینده‌ای نزدیک رشد بیشتری به خود بگیرد.

کارنامه درخشان کاراته در بازی‌های آسیایی

کاراته ایران چهار دوره متوالی در بازی‌های آسیایی حاضر بوده و در هر دوره با کسب مدال‌های رنگارنگ نقش موثری در ارتقای جایگاه کاروان ورزشی کشورمان در جدول توزیع مدال‌ها داشته است. رهاورد کاراته‌کاران ایران از چهار دوره حضور در بازی‌های آسیایی ۱۸ مدال رنگارنگ است که در این بین علیرضا کتیرایی با دستیابی به دو مدال طلا گوی سبقت را از دیگر کاراته کاران ایرانی ربوده است.

فدرر از عنوان قهرمانی دفاع کرد

راجرفدررستاره سوئیسی ومردشماره ۲ تنیس جهان با برتری مقابل حریف صربستانی خود از عنوان قهرمانی در رقابت‌های آزاد سوئیس دفاع کرد.

مبارزه جدی با دوپینگ

کمیته مبارزه با دوپینگ چین اعلام کرد، در شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در گوانگجو با استفاده از تجربیات المپیک ۲۰۰۸ پکن تعداد آزمایش‌های دوپینگ افزایش چشمگیری خواهد داشت.

اطلاعیه کمیته المپیک آسیا در مورد پرورش اندام کمیته المپیک آسیا OCA طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فدراسیون پرورش اندام مورد تایید این کمیته در آسیا ABBF و در جهان WBPF است. شیخ احمد الفهد الصباح رییس کمیته المپیک آسیا در این اطلاعیه آورده است: کمیته ملی المپیک آسیا فدراسیون بدنسازی و فیتنس آسیا ABBF به ریاست اسامه الصفار از امارات و فدراسیون جهانی بدنسازی و ورزش‌های فیزیکی WBPF را به رسمیت می‌شناسد.

سعیدلو و کفاشیان در بندرعباس

علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی و علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به منظور افتتاح ورزشگاه پانزده هزار نفری خلیج فارس بندرعباس ظهر دیروز عازم این شهر شدند.