تقدیر فیفا برای زدن ۸۴ گل در ۵ دیدار لیگ

فدراسیون بین‌المللی فوتبال از زحمات یک تیم آماتور بانوان انگلیس به دلیل گلزنی زیاد تقدیر کرد.این سازمان با ارسال پیام تشکرآمیزی برای مقامات تیم اف.ث کین‌شام، از تلاش‌های اعضای آن بابت به ثمر رساندن ۸۴ گل در ۵ مسابقه باشگاهی از لیگ بانوان این کشور در فصل جاری تشکر کرد. تمجید مطبوعات اسپانیایی از جواد نکونام

روزنامه «دیاریو د ناواررا» چاپ منطقه پامپلونا در یکی از گزارش‌های دیروز خود به تمجید از جواد نکونام پرداخت و ستاره ایرانی اوساسونا را برترین بازیکن دیدار این تیم مقابل ارکولس دانست.

رکوردی جدید در تاریخ باشگاه تراکتورسازی

در فهرست جدید تیم ملی نام ۳ بازیکن از تیم تراکتورسازی دیده می‌شود که در سال‌های اخیر سابقه نداشته است. باشگاه تراکتورسازی در حال حاضر با داشتن ۶ ملی پوش رکورد جدیدی را در تاریخ خود ثبت کرده است.

روسیه را برای اولین بار شکست می‌دهیم

حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با ابراز خرسندی از شرایط حاکم بر تیمش گفت: ملی‌پوشان فوتسال ایران برای نخستین بار موفق به شکست تیم ملی روسیه خواهند شد.

سیکوبرت در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس

سیکوبرت مدافع مالیایی مدنظر پرسپولیس که ۲ روز قبل در فدراسیون پزشکی ورزشی مورد تست‌های دقیق قرار گرفته بود پاسخ تست‌هایش را دریافت کرد.

محرومیت ۱۵ بازیکن در هفته پانزدهم لیگ برتر

اسامی‌بازیکنان محروم لیگ برتر فوتبال در هفته پانزدهم اعلام شد. مهدی چمن آرا از فولاد خوزستان، سجاد فیض‌الهی از نفت تهران‌، نادر احمدی و ساشا کلونجیا از پاس همدان، محمد قاصی از ذوب‌آهن، روح‌الله سلطانی از پیکان، محمد برجلو از استیل آذین، امیر حسین صادقی از استقلال، مهرداد پولادی و محمد منصوری از صنعت مس کرمان، مرتضی کاشی، داود حقی، فرزاد حاتمی، حمیدر ضا فرزانه از صبای قم،حیدر جعفری (آنالیزور) تیم شهرداری تبریز. هفته پانزدهم پنج‌شنبه و جمعه هفته‌جاری برگزار می‌شود.

قادرحسن امروز به تهران می‌آید

درحالی که خبرهایی مبنی بر ایجاد مشکل برای اخذ ویزای قادر حسن بازیکن جدید استقلال مطرح می‌شود، این بازیکن با رفع مشکل ویزا از سوی سفارت ایران در اتریش امروز وارد تهران می‌شود.