دایی: عقب نشینی نمی‌کنم، حقم را می‌گیرم

گروه ورزش- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت سرپیچی از تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت یک ماهه تا یک ساله روبه‌رو خواهد شد. علی دایی به دلیل مصاحبه‌های اخیرش به خصوص انتقاد تند از قضاوت محمود رفیعی، داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران از انجام هرگونه گفت‌وگوی مرتبط با فوتبال ممنوع شد.

بر اساس بند ۲ ماده ۲۳ آیین‌نامه انضباطی، دایی در صورت انجام مصاحبه با جریمه نقدی نیز مواجه خواهد شد. این در حالی است که اگر دایی به هر دلیلی به حکم کمیته انضباطی بی‌اعتنایی کند با محکومیت دیگری نیز روبه‌رو می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص گفت: با این وضعیتی که من را ممنوع‌المصاحبه کردند، انگیزه‌ام برای گرفتن حقم از فدراسیون فوتبال بیشتر شده است.

علی دایی گفت: من این خبر را فقط در روزنامه‌ها دیدم و چیزی به من ابلاغ نشده است. عقب‌نشینی نمی‌کنم؛ چون حرف حق را زدم. فدراسیون فوتبال هم بهتر است همه را به یک چشم نگاه کند؛ چون به غیر از من افراد دیگری هم مصاحبه انجام داده‌اند. قانون باید برای همه یکسان باشد.

وی در پایان گفت: به حرف‌هایی که در فدراسیون زده می‌شود، کاری ندارم؛ چون می‌خواستم از حق پرسپولیس دفاع کنم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم.

درباره اینکه فدراسیون گفته در مورد فوتبال نمی‌توانم صحبت کنم، حتما منظورشان این بوده که در مورد مسائلی غیر از فوتبال صحبت کنم.