پروین بعد از پنج سال گرمکن پوشید

علی پروین از فصل ۸۵ـ۸۴ و زمان مربیگری در پرسپولیس دیگر در تمرینات هیچ تیمی با لباس ورزشی حضور پیدا نکرده بود، اما این اتفاق دیروز بعد از حدود شش سال در تمرین استیل‌آذین تکرار شد. پدر شنای ایران درگذشت

عبدالمهدی رشیدپور، عضو پیشین تیم ملی شنا، تیم ملی واترپلوو پیشکسوت ارزنده و نام آشنای ورزش و پدر شنای کشور روز شنبه ۱۵ آبان ماه و در سن ۷۵ سالگی به دلیل سرطان در بیمارستان جم تهران دار فانی را وداع گفت.

کاپیتانی لیورپول مانند زندگی در رویا است

استیون جرارد در مصاحبه با نشریه میرر گفت: «فکر نمی‌کنم استفاده از واژه فداکاری در مورد ماندن در لیورپول درست باشد. بازی کردن در لیورپول و کاپیتان این تیم بودن، فداکاری نیست، من آن را زندگی در رویا می‌نامم.»

امیر مهریزی استعفا کرد

امیر مهریزی، سرپرست باشگاه استیل‌آذین که از هفته هفتم لیگ برتر امسال پس از استعفای مصطفی آجرلو مدیرعامل پیشین این باشگاه به استیل‌آذین آمده بود، دیروز استعفای خود را تقدیم هیات مدیره باشگاه کرد.

صعود بانوان پینگ‌پنگ‎باز در رده‌بندی جهانی

جدیدترین رده‌بندی فدراسیون بین‎المللی تنیس روی میز (ITTF) در بخش بانوان، با صعود پنج بازیکن کشورمان در رده سنی بزرگسالان همراه بود.

مسابقات تنیس فیوچرز کیش آغاز شد

مسابقات بین‌المللی تنیس فیوچرز شش، دیروز به میزبانی جزیره کیش آغاز شد. در این دوره از مسابقات ۷۰ بازیکن از کشورهای روسیه، هند، چین، فرانسه، کانادا، بلاروس، ژاپن، اوگاندا، رومانی و ایران رقابت خود را جهت راهیابی به جدول اصلی این مسابقات آغاز کردند.

احتمال دوری ۳ هفته‌ای جباری از استقلال

«مجتبی جباری»‌، هافبک تیم فوتبال استقلال که در بازی برابر صنعت نفت مصدوم شد به احتمال زیاد سه هفته از میادین دور خواهد بود.

ابراز اطمینان قطر از میزبانی موفق در جام جهانی

قطر با رد شایعات منتشره در مورد هرگونه انگیزه سیاسی برای پیشنهاد برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ از میزبانی موفق این رقابت‌های در این کشور ابراز

اطمینان کرد.