می‌خواهم رکورد رضازاده را بشکنم

بهداد سلیمی، قوی‌ترین مرد جهان گفت: مطمئنا در رقابت‌های دسته فوق سنگین وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی، بعد از اینکه مدال طلایم را تثبیت کردم، برای شکستن رکوردهای جهان و به خصوص رضازاده به سوی وزنه‌های سنگین حمله خواهم کرد. باید الگوی ورزش رایگان برای همه فراهم شود

مهرزاد حمیدی، رییس آکادمی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک گفت: باید الگوها به گونه‌ای طراحی شود که امکان ورزش کم هزینه یا رایگان برای همه فراهم شود.

رحیمی عضو تیم ملی کشتی آزاد شد

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در چند روز اخیر حسن رحیمی را به عنوان ملی پوش وزن اول تیم ایران در وزن ۵۵کیلوگرم در بازی‌های آسیایی گوانگجو انتخاب کرده است.

سه پنگوئن برای برقراری صلح بین دو کره

«بارامه»، «کومورو» و «ویچوان» سه پنگوئنی هستند که به عنوان نماد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ انتخاب شده‌اند. این سه پنگوئن باد، رقص و نور نام دارند. کمیته برگزاری امیدوار است، انتخاب این نماد که یکی از گونه‌های کمیاب جانوری در سواحل بین دو کشور کره‌جنوبی و کره‌شمالی است، به گسترش روابط بین دو کره و برقراری صلح و آشتی بین دو کشور کمک کند.

علی‌نژاد کاندیدای نایب رییسی ووشو آسیا شد

نشست هیات رییسه فدراسیون آسیایی ووشو ۲۱ آبان ماه برگزار می‌شود. در این نشست قرار است انتخابات پست نایب رییسی کنفدراسیون آسیا برگزار شود که مهدی علی‌نژاد رییس فدراسیون ووشو ایران و کنفدراسیون غرب آسیا و عضو هیات رییسه جهانی و آسیایی برای این پست کاندیدا شده است.

مدارس تیراندازی با کمان آرش و آذر افتتاح شد

مدارس تیراندازی با کمان آرش و آذر در مقطع راهنمایی از صبح دیروز در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی آغاز به کار کرد. فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان در راستای توسعه این رشته ورزشی و افزایش سن قهرمانی آن اقدام به راه‌اندازی این مدارس کرده است.

صعود پینگ‌پنگ بازان ایران در رنکینگ جهانی

فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) رده بندی ورزشکاران جهان در ماه نوامبر ۲۰۱۰ را منتشر کرد که در این رده بندی که امتیازات مسابقات پروتور مجارستان و اتریش در آن لحاظ شده است، نوشاد عالمیان، افشین نوروزی، واحد مالمیری و نیما عالمیان صعود چشمگیری داشتند.