حضور مارادونا در ایران قطعی نیست

عباس ترابیان رییس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: حضور مارادونا در ایران تنها در حد حرف است و هنوز چیزی در این خصوص قطعی نیست. امسال خداحافظی نمی‌کنم

کریم باقری پس از پایان دیدار مقابل نفت تهران گفت: «تا پایان امسال قصد خداحافظی ندارم و بنا نیست بازی خداحافظی من برگزار شود. خداحافظی‌ام از دنیای بازیگری به نظر خودم بستگی دارد و تا وقتی آماده باشم دوست دارم بازی کنم.

کفاشیان و عزیزمحمدی به ژاپن می‌روند

کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و عزیزمحمدی رییس سازمان لیگ برتر برای همراهی تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا عازم ژاپن خواهند شد.

درگیری در تمرینات میلان

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان، مجبور شد به دلیل درگیری زلاتان ابراهیموویچ و اوگوچی اونیه وو، مهاجم سوئدی و مدافع آمریکایی تیمش، تمرینات دیروز روسونری‌ها را تعطیل کند.

مظفری‌زاده داور دیدار افتتاحیه بازی‌های گوانگجو

سعید مظفری زاده به همراه مرتضی کریمی‌و یک داور از مالزی دیدار افتتاحیه مسابقات فوتبال در بازی‌های آسیایی بین دو تیم کویت و هند را قضاوت خواهد کرد. دیدارهای افتتاحیه معمولا بازی‌های مهمی‌تلقی می‌شوند و مراسم خاصی پیش از مسابقات برگزار می‌شود.

من با ۱۱۰ کیلو وزن از داور آماده‌تر بودم

علی دایی سرمربی پرسپولیس با انتقادشدید از داوربازی پرسپولیس با نفت تهران گفت: من با ۱۱۰ کیلو‌ وزن از داور دیدار با نفت آماده‌تر بودم.

فضای نیوکمپ دلهره‌آور است

کریس رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: هر چند گفتن این جمله از سوی یک رئال مادریدی درست نیست، اما حقیقت این است که فضای نیوکمپ دلهره‌آور است.

مالکیت باشگاه رم تغییر می‌کند

انتشار خبری مبنی بر تغییرات اساسی در مالکیت رم، تیم فوتبال این باشگاه را در آستانه دربی پایتخت ایتالیا وارد بحرانی خود ساخته کرد. تاکنون ۶ پیشنهاد برای خرید باشگاه رم ارائه شده که به دلایل اقتصادی مخفی مانده است.