گروه ورزش - خاویر زانتی، کاپیتان اینتر، فاش کرد از زمانی که احساس کرده ممکن است در آینده موهایش را از دست بدهد و کچل شود، به همسرش نیز اجازه نداده به موهایش دست بزند. کاپیتان آرژانتینی نرآتزوری در مصاحبه با نشریه «فور فور تو» در مورد جنبه‌هایی از زندگی خصوصی‌اش صحبت کرد.

«تنها دو نفر در دنیا هستند که اجازه دارند به موهای من دست بزنند؛ دختر چهارساله‌ام، سول و پسر یک ساله‌ام ایگناسیو. من علاقه زیادی به موهایم دارم و از آنها به دقت مراقبت می‌کنم. ماهی یک بار به آرایشگاه می‌روم و هرچند از هیچ محصول خاصی استفاده نمی‌کنم، اما همیشه آنها را مرتب نگه می‌دارم.

همسرم پائولا فکر می‌کند من دچار وسواس شده‌ام و شاید درست فکر می‌کند؛ زیرا کابوس من، کچل شدن است. بعضی از هم تیمی‌ها در این مورد سر به سر من می‌گذارند، زیرا در این مورد نمی‌توانم کاری بکنم.»

زانتی در ۳۷ سالگی همچنان در ترکیب اصلی اینتر بازی می‌کند و به تازگی بار دیگر به تیم ملی آرژانتین نیز دعوت شده است و در چنین شرایطی به بازنشستگی فکر نمی‌کند.

«در مورد بازنشستگی برنامه‌ای ندارم. دوست ندارم به آینده دور فکر کنم. از دوران فوتبالم راضی‌ام. هنوز دو سال از قراردادم باقی است؛ اما در آن زمان نیز شاید باز هم از فوتبال خداحافظی نکنم.

هنوز از تمرین کردن و فوتبال بازی کردن لذت می‌برم و از آمادگی مطلوبی برخوردارم. در آینده نیز در کنار فوتبال خواهم ماند؛ اما نه به عنوان مربی بلکه به عنوان یک مدیر.»