«علی فتح‌الله‌زاده» دیروز با رد شایعه مذاکره با «فرانک ریکارد» از سوی فدراسیون فوتبال افزود‌: هواداران و فوتبال دوستان حق دارند همه چیز را در خصوص تیم ملی به صورت شفاف و واضح بدانند. هیچ شخصی از طرف کمیته تشکیل شده برای انتخاب سرمربی تیم ملی اقدامی‌انجام نداده است و هدف اصلی فدراسیون فوتبال حمایت کامل از قطبی تا پایان جام ملت‌های آسیا است. وی ادامه داد: با توجه به اینکه باید گزینه‌های مورد نظر هدایت تیم ملی در هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح شود، هیچ شخص یا بخش خاصی نمی‌تواند خودسرانه این کار را انجام دهد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اگر افشین قطبی در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود، گزینه اول و آخر فدراسیون برای مذاکره و ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران است. وی با تاکید بر اینکه چشم‌انداز فدراسیون فوتبال، مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است‌، گفت: اگر در جام ملت‌ها موفق نباشیم‌، قصد داریم برای حضور قدرتمند در مسابقات جام جهانی یک مربی خارجی جذب کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در قسمت دیگری از صحبت‌هایش در خصوص وضعیت حق پخش دیدارهای این تیم گفت: پیش از شروع فصل به دنبال حق پخش تلویزیونی بودیم که البته با مساعدت عزت‌الله ضرغامی ‌رییس سازمان صدا و سیما توانستیم با عقد قراردادی کوچک مقداری از این حق را دریافت کنیم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان این قرارداد تاکید کرد: مبلغی که ما دریافت می‌کنیم جزئی و حدود ۵ تا ۶ میلیارد تومان است. در حالی که به نظرم باید حق پخش دیدارهای باشگاه استقلال یا پرسپولیس در طول فصل حداقل ۱۰ میلیارد تومان باشد.