آموزش «شنا» تا ۳ سال آینده در تمامی‌مدارس کشور

حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: تا سه سال آینده تمام مدارس ابتدایی کشور تحت پوشش آموزش «شنا» قرار می‌گیرند. نیکخواه بهرامی پرچمدار ایران در گوانگجو

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان با ابراز خرسندی از اینکه به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ انتخاب شده است، گفت: البته از این انتخاب کاملا شوکه شدم.

احتمال حضور احمدزاده در پرسپولیس

به احتمال قوی محمد احمدزاده سرمربی سابق و ناموفق تیم پیکان قزوین که قبلا دستیار دایی در تیم ملی بود، به درخواست وی به جای تارتار روی نیمکت تیم پرسپولیس می‌نشیند.

گلباران تیم فوتسال گواتمالا

ملی پوشان فوتسال کشورمان دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل را با برتری پرگل ۶بریک برابر تیم گواتمالا پشت سر گذاشتند.

دلایل خداحافظی محمدی در هاله‌ای از ابهام

در حالی که بسیاری از اهالی کشتی، ‌مراد محمدی را ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم اعزامی‌به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو می‌دانستند، ‌او روز دوشنبه در اقدامی‌ غیرمنتظره به طور رسمی ‌از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. وی در تازه‌ترین اظهاراتش صراحتا گفته دلایل بسیاری برای خداحافظی از دنیای قهرمانی داشته که فعلا ترجیح می‌دهد آنها را بازگو نکند.

اخراج ۲ عضو فیفا به دلیل ماجرای رشوه

پس از آن که گزارش شد دو مقام ارشد فیفا می‌خواستند رای‌شان برای انتخاب میزبان جام‌جهانی ۲۰۱۸ را بفروشند، این دو نفر کارشان را از دست می‌دهند.

قطری‌ها در تدارک میزبانی برزیل و آرژانتین

در حالی که نزدیک به یک ماه دیگر تا دیدار دوستانه تیم‌های برزیل و آرژانتین در دوحه قطر زمان باقی مانده است، مسوولان برگزاری این دیدار از هم اکنون در اندیشه تدارک ویژه این بازی و فروش ۵۰ هزار بلیت این دیدار هستند.

لالیگا، خشن‌ترین لیگ اروپا

در بازی‌های این هفته در لیگ های آلمان، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا در مجموع ۱۶۴ کارت زرد و ۱۲ کارت قرمز از جیب داوران خارج شد. لیگ اسپانیا با ۶۰ اخطاری و ۶ اخراجی بیشترین سهم را دارد و ایتالیا با ۴۵ اخطار و یک اخراج، انگلیس با ۳۳ اخطار و ۳ اخراج و آلمان با ۲۶ کارت زرد و ۲ کارت قرمز در رده‌های بعدی خشن‌ترین لیگ‌ها ایستادند.