تمایل ادینهو برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران

مدتی است زمزمه تغییر ملیت و ابراز تمایل ادینهوی برزیلی بازیکن تیم مس کرمان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به گوش می‌رسد. در همین خصوص، سامان موسوی سرپرست باشگاه مس کرمان و مترجم ادینهو گفت: ادینهو از یک سال قبل تمایل خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران اعلام کرده بود، اما مورد استقبال مسوولان فدراسیون فوتبال قرار نگرفته است. من هم دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم

فابیو جانواریو بازیکن برزیلی تیم سپاهان گفت: من خیلی دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم. ۴ سال است که در این کشور زندگی می‌کنم و ایران را مثل برزیل دوست دارم. من به مردم این کشور عادت کرده‌ام و خوشحال می‌شوم برای تیم ملی ایران بازی کنم.

پیام تبریک سعیدلو به مناسبت روز ورزش

علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی در پیامی ضمن تبریک ۲۶ مهر، روز تربیت بدنی از تلاش و کوشندگی تمام دست‌اندرکاران ورزش سازمان تربیت بدنی، فدراسیون‌ها و ادارات کل تربیت بدنی استان‌ها قدردانی کرد.

۲۸ آبان تکلیف سهمیه‌های ایران مشخص می‌شود

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز ۲۸ آبان تصمیم نهایی خود را در مورد سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا اتخاذ می‌کند. به گفته عزیز محمدی رییس سازمان لیگ؛ از شواهد پیدا است که کنفدراسیون فوتبال آسیا هر چهار سهمیه گذشته را مجددا به ایران می‌دهد.

توقف فوتسال ایران مقابل روسیه

حریف اول فوتسال ایران در جام گرندپری برزیل؛ تیم ملی روسیه بود که یک‌شنبه شب با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل آن متوقف شد. احسان زحمتکش و مدافع روسیه دو گل ایران را در این بازی زدند.

توزیع ۳ هزار و ۹۸۹ مدال در گوانگجو

۳ هزار و ۹۸۹ مدال در شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در گوانگجو توزیع می‌شود. این مدال‌ها که در یک کارخانه تولیدی در شانگهای تهیه شده، روز گذشته وارد گوانگجو شد.

استقلال ۲۳ سال بدون شکست در همدان

تیم استقلال تهران امروز در حالی در همدان در بازی‌های جام حذفی با پاس دیدار می‌کند که در طول تاریخ خود هیچگاه در شهر همدان شکست نخورده است. استقلالی‌ها امروز برای ششمین بار در همدان به میدان می‌روند و در ۵ بازی قبلی شکستی در این شهر نداشته‌اند.