فرهاد کاظمی: آقایان ، خانم‌ها ف.ک خود منم !

فرهادکاظمی‌، سرمربی سابق تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مصاحبه‌ای مفصل با باشگاه خبرنگاران جوان مجددا از سازمان لیگ که مانع قرارداد بستن باشگاه‌ها با وی می‌شود به شدت انتقاد کرد. حرف‌های کاظمی ‌را بخوانید: ف.ک همان فرهاد کاظمی ‌است

اگر من تعهد بدهم خود به خود محکوم می‌شوم پس‌این کار را نمی‌کنم. من منشور را قبول دارم، ولی با منشور جدید ‌این آقایان مخالفم. نباید با درج اصلاحاتی مانند ف.ک در سایت‌های خبری بدون مشخص شدن جرم یک نفر آبروی وی را ببرند. اقدامات آنها موجب شده که من هم اکنون سردرگم شوم که آیا می‌توانم در فوتبال کار کنم یا نه؟ بهتر است بگویند ف.ک همان فرهاد کاظمی ‌است.

سازمان لیگ مانع بستن قرار داد من شده است

وی ادامه داد: مدیران باشگاه‌ها به من می‌گویند که سازمان لیگ برتر گفته است که نمی‌توانیم با تو قرارداد ببندیم تیم‌ها نیز با‌این حرف‌ و حدیث‌های ضد و نقیض دچار مشکل شده‌اند.

حاضرم با سران منشور مناظره کنم

فرهاد کاظمی‌در مورد مناظره با سران منشور اخلاقی تاکید کرد: حاضرم در یک برنامه تلویزیونی با سران منشور اخلاقی و سازمان لیگ مناظره کنم تا مشخص شود که جرمم چیست‌؟ این حق من است که بدانم به چه دلیل فرد خاطی هستم و منشوری شده‌ام. وی ادامه داد: جرم من ‌این است که مصاحبه کرده‌ام و ‌این آقایان ناراحت شدند که حقیقت را گفته‌ام.

آبروی مسلمان را بردن افتخار نیست

کاظمی‌ گفت: باید ‌این آقایان بگویند که مشکل من چه بوده است. اگر دنبال آبروی مردم هستند با‌این کارها که می‌کنند بدتر آبروی یک مسلمان را می‌ریزند. وی ادامه داد: باید بدانید که آنها خیال می‌کنند آبروی من رفته است و نابود شده‌ام، ولی نظر مردم‌این چنین نیست.

منشا تمام مشکلات عزیزمحمدی است

کاظمی‌ در مورد رییس سازمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: منشا تمام‌این مشکلات عزیزمحمدی رییس سازمان لیگ برتر است که با آبرو و حیثیت من بازی می‌کند. وی در مورد ‌امروز و فردا کردن سازمان لیگ برتر بیان کرد: در حدود ۲۳ سال مربیگری در فوتبال ‌ایران تا به حال به فدراسیون نرفته بودم، ولی در طول ‌این مدت هزار بار به فدراسیون رفته‌ام.

طبق معمول، پرونده استیناف گم شد

کاظمی ‌در مورد گم شدن پرونده‌اش در فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در رابطه با مطالباتم از تیم فوتبال سپاهان سه بار رای از کمیته انضباطی به شورای استیناف رفته که رای به نفع من بوده است حالا که سه ماه گذشته فدراسیون فوتبال هنوز جواب سربالا می‌دهد.

کفاشیان صادق است

وی ادامه داد: پس از‌این مدت پرونده‌ام در کشوی آقای کفاشیان پیدا می‌شود. من در صداقت کفاشیان شک ندارم. می‌خواهم که دنبال کار من باشد و ‌این مورد را هر چه سریع‌تر بررسی کرده و اقدام کند. کاظمی ‌در مورد پیشنهادهای لیگ برتری خود گفت: خیلی از تیم‌ها زنگ زده‌اند که در لیگ برتر سرمربیگری کنم، ولی می‌گویند که تو منشوری هستی و در ‌این رابطه همه دچار مشکل شده‌اند.

منشوری‌های واقعی روز قیامت مشخص می‌شوند

وی در پایان افزود: این آقایان با اهمال کاری مرا خراب می‌کنند و من هم از آنها نمی‌گذرم آنها را به خدا می‌سپارم و روز قیامت همه چیز مشخص می‌شود.