تصویب راه‌اندازی اولین دانشگاه تربیت بدنی کشور

طالب‌پور رییس پژوهشکده تربیت بدنی از تصویب ایجاد اولین دانشگاه تربیت بدنی کشور با حمایت وزیر علوم خبر داد و گفت: در حال اقدامات اولیه برای راه‌اندازی دانشگاه تربیت بدنی هستیم. افزایش احتمال جدایی شیث‌رضایی از پرسپولیس

شیث رضایی که این روزها به دلیل ضعف عملکرد فنی و اختلاف با علی دایی جایی در پرسپولیس ندارد، به احتمال فراوان در نیم فصل از این تیم جدا می‌شود.

دو تا سه مدال برای روئینگی‌ها در گوانگجو

عمران پورعسگرسرپرست کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی از پیش‌بینی کسب دو تا سه مدال در دومین تجربه قایقرانان این رشته در بازی‌های آسیایی گوانگجو خبر داد.

‌پس از یورو ۲۰۱۲ بازنشسته می‌شوم

فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی انگلستان گفت: در شرایط فعلی، به هیچ چیز غیر از همکاری با تیمم تا جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۱۲) فکر نمی‌کنم. پس از آن، می‌خواهم دست از کار به عنوان مربی بکشم و بازنشسته شوم.

انصراف عرفان امیری از مسابقات انتخابی

عرفان امیری کشتی گیر آزادکار وزن ۹۶ کیلوگرم به دلیل آنچه آسیب‌دیدگی از ناحیه آرنج دست عنوان شده است از حضور در مسابقات انتخابی انصراف داد.

عمادرضا تا پایان فصل در الزمالک می‌ماند

«سالم محمد سالم» مدیر برنامه‌های عماد محمدرضا بازیکن عراقی که روز پنج‌شنبه برای پیوستن به تیم پرسپولیس با حبیب کاشانی گفت‌وگو کرد، گفت: این بازیکن عراقی به مدت سه فصل با تیم الزمالک مصر قرارداد دارد و حداقل تا پایان فصل جاری برای الزمالک بازی

خواهد کرد.

کادر فنی تیم ملی باید در رفتار خود تجدید نظر کند

«منصور برزگر» سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که فراز و نشیب‌های بسیاری را در این عرصه تجربه کرده معتقد است کادر فنی تیم ملی باید در برخی رفتار و تصمیمات خود تجدیدنظر کند.

تومباکوویچ بی‌سر و صدا تهران را ترک کرد

لوبیسا تومباکوویچ سرمربی صربستانی تیم فوتبال استیل آذین که توسط مسوولان این باشگاه کنار گذاشته شد، شنبه شب تهران را ترک کرد.