آخر فصل از استقلال می‌روم

علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال در برنامه زنده رادیویی «ورزش بدون ویرایش» از شبکه رادیو گفت‌وگو اعلام کرد باید الگوی جوانان ایرانی قرار بگیرد. فتح‌الله‌زاده در مورد تعداد مدارک دانشگاهی‌اش گفت: «بنده از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ دو مدرک فوق‌لیسانس و دو مدرک دکترا گرفته‌ام.»

او در مورد اخذ این مدارک گفت: «برای گرفتن دکترای اقتصاد به باکو رفته بودم.‌ اما دیدم با فوق‌لیسانس مدیریت بازرگانی نمی‌توانم دکترای اقتصاد بگیرم. برای همین فوق لیسانس مربوطه را اخذ کردم.» او با انتقاد از عادل فردوسی‌پور که پیشتر مدارک دانشگاهی فتح‌الله‌زاده را به چالش کشیده بود گفت: «آقای فردوسی‌پور به جای اینکه من را برای جوانان الگو قرار دهند مدارکم را مسخره می‌کنند. هیچ‌کس نمی‌گوید من با اینکه این همه مشغله دارم، دو روزنامه اداره می‌کنم، یک باشگاه بزرگ را اداره می‌کنم از خانواده و آسایش خود زده‌ام تا پی کسب دانش باشم.»

سرپرست استقلال همچنین در مورد شکایت از یکی از نشریه‌ها گفت: «به جای تقدیر من را به سخره گرفته‌اند. شاید حسودی می‌کنند و چشم دیدن موفقیت کس دیگری را ندارند. مطمئن باشید این مجله را به دادگاه می‌کشانم.»

فتح‌الله‌زاده برای اثبات صحت مدارک دانشگاهی‌اش حتی پیشنهاد داد که آدرس «ایمیل» دانشگاه را بدهد. وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: انتهای فصل از استقلال خواهم رفت.

علی فتح‌الله گفت‌: زمانی که به استقلال بازگشتم هدفم این بود که کمپ مورد نظر استقلالی‌ها را احداث کنم تا این تیم پرطرفدار بتواند از‌امکانات آن استفاده کند. وی ادامه داد: من با هدف قهرمانی به استقلال نیامده‌ام بلکه می‌خواهم دینم را به هواداران با ساخت کمپ ادا کنم و به همین خاطر در انتهای فصل، بعد از ساخت مجموعه ورزشی از استقلال می‌روم.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: ۸۰ درصد مدیران باشگاه‌ها دیپلم دارند و دوازده سال پیش زمانی که پنج مقام قهرمانی به‌دست آوردم خودم هم دیپلم داشتم. برای رسیدن به مقام قهرمانی داشتن مدرک لیسانس، دکتری و... مهم نیست بلکه مهم عملکرد افراد است.

رضایی، انصاری، دانشجو و منزوی نامزدهای هیات مدیره استقلال

وی همچنین درباره ترکیب جدید اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران نیز گفت: «نفرات مورد نظر من آقایان امیدوار رضایی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، خسرو دانشجو از اعضای شورای شهر که سابقه ریاست بر هیات مدیره این باشگاه را هم دارد، علی انصاری عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال (در زمان واعظ آشتیانی) و کامران منزوی قائم مقام سابق استقلال در دوره مدیریت بنده و آقای حسین قریب هستند که سازمان تربیت بدنی باید در مورد انتخاب دو نفر از آنها تصمیم بگیرد و در نهایت هیات مدیره سه نفره استقلال با حضور بنده و این افراد تشکیل می‌شود.»