گروه ورزش- ۴ کارگاه آموزشی درنمایشگاه تجهیزات ورزشی برپا می‌شود. نهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با مجوز سازمان توسعه و تجارت و با همت شرکت نمایشگاهی میلاد نور با بیش از۹۰ شرکت داخلی و خارجی با حضورتنی چند از مسوولان مرتبط به این صنعت از ۲۷ مهرماه درمرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری (سالن حجاب) آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش دبیرخانه نهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش وتجهیزات ورزشی علی محتشم امیری مدیر اجرایی نمایشگاه با بیان این مطلب که در این نمایشکاه علاوه بر شرکت‌های داخلی شش کشور خارجی ازجمله اسپانیا، ایتالیا، امارات، کره، چین و تایوان نیز حضور دارند، افزود: این نمایشگاه در سه سالن جداگانه برگزار خواهد شد که دوسالن آن مختص وسایل و تجهیزات ورزشی و یک سالن دیگر نیز به صنعت فوتبال اختصاص داده شده است.

امیری افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضایی مناسب برای توسعه و معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های باشگاه‌ها، افزایش سهم بازار داخلی و بررسی نقاط ضعف و قوت این صنعت در کشور می‌باشد.

مدیر اجرایی نمایشگاه تصریح کرد: داشتن کیفیت و کمیت لازم و همه‌جانبه می‌تواند موجب رونق و تقویت فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی و صنعت‌گران ورزش کشور شود و در راستای نیل به این مهم و به منظور ارتقای سطح علمی‌ بازدیدکنندگان ستاد برگزاری اقدام به برپایی ۴ کارگاه آموزشی با عناوین کفپوش ورزشی، کفش و لباس استاندارد، نحوه استفاده از تردمیل و تغذیه ورزشی نموده است.

محتشم امیری گفت: این نمایشگاه با حضوربیش از۹۰ شرکت داخلی و خارجی متشکل از شرکت‌های ورزشی و باشگاه‌ها در فضایی بالغ بر۳۵۰۰ مترمربع برگزار می‌شود و تمامی نقش‌آفرینان و دست‌اندرکاران ورزش کشور از جمله تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ورزشی حضور خواهند داشت. نهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۰ لغایت ۱۹ برای بازدید علاقه‌مندان به ورزش برپا می‌شود.