حامد حدادی عازم آمریکا شد

حامد حدادی نخستین و تنها بازیکن ایرانی شاغل در مسابقات بسکتبال حرفه‎ای آمریکا پنج‌شنبه شب و به منظور سومین سال متوالی همراهی تیم ممفیس گریزلیز در این رقابت‌ها عازم آمریکا شد. سفر به آمریکا در شرایطی انجام شد که کمتر از دو هفته به آغاز فصل جدید مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) باقی مانده است و تیم ممفیس گریزلیز از هفته‎ها پیش تمرینات آماده‎سازی برای حضور در این رقابت‎ها را آغاز کرده است. تیم ملی والیبال امید ایران قهرمان شد

تیم والیبال امید ایران قهرمان رقابت‌های بین‌المللی جام راشد امارات شد. در دور پنجم و پایانی این مسابقات، دیروز امیدهای والیبال ایران مقابل تیم لبنان قرار گرفتند و در ۳ ست پیاپی با نتایج ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۱ و ۲۵-۱۳ حریف خود را شکست دادند.

رکابزنان پتروشیمی در رده آخر تیمی قرار گرفتند

مرحله چهارم از تور بین‌المللی دوچرخه سواری چین هاینان در حالی با ایستادن نماینده کشورمان در رده آخر تیمی دنبال شد که تیم پتروشیمی بدون در اختیار داشتن یک رکابزن خود به مسابقه ادامه داد.

انتخاب پرچمدار از تیم‎های «والیبال و بسکتبال»

اصغر رحیمی دبیر ستاد تدارکاتی بازی‎های آسیایی و المپیک از انتخاب پرچمدار کاروان ورزش ایران پیش از ثبت نام نهایی خبر داد و گفت: بازیکنان تیم‎های ملی والیبال و بسکتبال تنها گزینه‎های ما برای انتخاب پرچمدار هستند.

تنیس رشد خوبی در ایران داشته است

شاهرخ کشاورز دبیر و سخنگوی فدراسیون تنیس با اشاره به صعود تنیسورهای ایران از گروه ۳ به گروه ۲ در مسابقات جام دیویس گفت: این نشان دهنده پیشرفت تنیس در کشورمان نسبت به سال‌های گذشته است.

رقابت‌های لیگ تیروکمان آسیا به تعویق افتاد قرار بود نخستین دوره رقابت‌های لیگ تیروکمان آسیا ۲۷ مهر تا ۲ آبان‌ماه به میزبانی ایران در جزیره کیش برگزار شود که این رقابت‌ها به زمان دیگری موکول شد. علت تعویق این رقابت‌ها کم بودن تعداد شرکت کنندگان به دلیل نزدیک بودن به بازی‌های آسیایی گوانگجو عنوان شده است.

رقابت‌های قوی‌ترین مردان باشگاه‌های ایران

رقابت‌های قوی‌ترین مردان وزن ۱۰۵ کیلوگرم باشگاه‌های کشور اواخر آبان برگزار می‌شود. این رقابت‌ها ۱۸تا ۲۱ آبان در چهاردانگه برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در ۹ آیتم با هم مسابقه می‌دهند.