محسن ترکی داور اول فهرست الیت ایران شد

مسعود عنایت رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از انتخاب محسن ترکی به عنوان داور نخست ایران در فهرست الیت خبر داد و گفت نام او را به AFC اعلام کردیم. نزدیک شدن عمادرضا به تیم پرسپولیس

عماد رضا مهاجم عراقی تیم فوتبال الزمالک مصردرجلسه با سرپرست تیم پرسپولیس موافقت خود را برای حضور در این تیم اعلام کرد و مقرر شد پس از جدایی از این تیم مصری به جمع سرخپوشان تهرانی بپیوندد.

صعود تیم فوتبال دختران ایران از مقدماتی آسیا

تیم فوتبال دختران ایران با شکست اردن به مرحله دوم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا صعود کرد. ایران که در بازی دوم خود مقابل اردن قرار گرفته بود، بعد از تساوی در وقت قانونی بازی در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

چلسی و خرید یک بازیکن ۱۱ ساله آلمانی

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، باشگاه چلسی میشائیل جیاسی، بازیکن۱۱ ساله و آلمانی الاصل باشگاه دسته دومی نورث همپتون تاون را به خدمت گرفت، مبلغ این انتقال اعلام نشد.

ذوب‌آهن امروز به عربستان می‌رود

کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای برگزاری دیدار برگشت با الهلال در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمان آسیا در قالب دو گروه امروز به عربستان می‌رود. این دیدار روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد.

استیل‌آذین حسن اشجاری را اخراج کرد

به نوشته سایت رسمی باشگاه استیل‌آذین، حسن اشجاری به دلیل عدم رعایت موازین اخلاقی، به کار بردن الفاظی ناشایست، پاس نداشتن حریم پاک اماکن ورزشی و بی توجهی به حقوق خانواده‌هایی که بازی این تیم مقابل سایپا را به طور مستقیم از شبکه پنجم سیما تماشا می‌کردند از باشگاه استیل آذین اخراج شد.

قادرحسن به استقلال پیوست

ناصر حجازی رییس کمیته فنی و مشاور باشگاه استقلال تهران که به تازگی از سفر اسلواکی بازگشته است، از امضای قرارداد داخلی با «قادر حسن اسماعیل» بازیکن ۲۴ ساله فرانسوی خبر داد. قادر حسن به‌رغم اینکه در ۳۹ بازی نیز به میدان رفته، اما هنوز موفق نشده دروازه حریفان را باز کند و به نوعی با بحران گلزنی نیز روبه‌رو شده است.