تیم دچار  بحران بزرگی شده است

مهدی مهدوی‌‌کیا گفت: استیل آذین به بحران بزرگی دچار شده و باید دست به دست هم دهیم تا در ادامه لیگ، تیم را از این وضعیت خارج کنیم. به گزارش خبرگزاری ایسنا، هافبک تیم فوتبال استیل آذین که به دلیل مصدومیت نتوانست برای تیمش مقابل سایپا به میدان برود، درخصوص شکست سنگین استیل آذین در این بازی گفت: شرایط ما اصلا خوب نیست. ما در دو بازی ۱۰ گل خورده‌ایم و این نشان می‌دهد که ما در یک بحران بزرگ هستیم، ولی امیدوارم که این وضعیت بهتر شود. مهدوی کیا ادامه داد: با تجربه‌ای که من دارم و مخصوصا در اروپا با آن برخورد داشته‌ام، وقتی تیمی در یک چنین شرایطی قرار می‌گیرد، خارج شدن از آن بسیار سخت است، اما ما یک تیم هستیم و باید دست به دست هم دهیم تا این شرایط را تغییر دهیم.

هافبک استیل آذین با بیان اینکه از بازی بعد به ترکیب استیل آذین بازمی‌گردد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا استیل آذین به کریمی و مهدوی‌کیا وابسته است، گفت: مطمئنا تیم نمی‌تواند به بازیکن خاصی وابسته باشد. استیل آذین در حال حاضر دچار بحران است. من امیدوارم بازیکنان مصدوم نیز هرچه زودتر به تیم اضافه شوند تا ما از این وضعیت رها شویم.

هافبک پیشین تیم ملی در مورد نتیجه‌ای که ژاپن در دیدار دوستانه مقابل آرژانتین گرفته بود و این تیم را یک بر صفر شکست داده بود نیز گفت: البته ژاپن و کره جنوبی یک مقدار از آسیا فاصله گرفته‌اند و دیگر بازی کردن با تیم‌های بزرگ برایشان عادی شده است. آنها همیشه با برزیل و آرژانتین و این گونه تیم‌ها بازی می‌کنند و این ما هستیم که برای اولین بار با تیمی مثل برزیل مسابقه دادیم. تازه برزیل هم که تیم اصلی‌اش نبود. اگر این بازی‌ها بیشتر شود قطعا ما هم می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.