استیل‌آذین در دو بازی 10 گل خورد

گروه ورزش- هفته دهم لیگ برترفوتبال عصر پنج‌شنبه با برگزاری سه بازی آغاز شد و در حساس‌ترین بازی، افشین پیروانی در اولین تجربه سرمربیگری خود در استیل‌آذین برابر سایپا با شکست پنج بر یک تحقیر شد. از آنجایی که لوبیسا تومباکویچ سرمربی استیل‌آذین به خاطر اختلافات مالی هنوز از این تیم جدا نشده و به همین دلیل روی نیمکت ننشسته بود، افشین پیروانی سرمربیگری تیم را به عهده داشت، اما او هم نتوانست کاری کند و تیمش با ۵ گل مقابل سایپا در هم کوبیده شد.

او دو هفته قبل وقتی استیل‌آذین یک بازی را برد به خبرنگاران گفت که تیم را او ارنج کرده ولی این بار که همه مسوولیت‌ها را به عهده داشت از سایپای ضعیف ۵ گل خورد تا بحران در استیل‌آذین به اوج برسد.

گل‌های سایپا را در این بازی عباس محمد رضایی در دقیقه ۵ ،۱۹ و ۸۵ و کریم انصاری‌فر در دقیقه ۶۹ و ۷۱ زدند و تک گل استیل آذین را در این بازی سیاوش اکبرپور در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند. تیم بحران زده استیل‌آذین در هفته قبل مسابقات لیگ برتر نیز ۵ گل از تیم سپاهان خورده بود.

در دیگر بازی این هفته نیز تیم فوتبال راه‌آهن شهرری با نتیجه سه بر یک شهرداری تبریز را شکست داد تا همچنان به یکه‌تازی خود با مهدی تارتار، سرمربی جدیدش ادامه دهد. راه‌آهن در چهار هفته‌ای که مهدی تارتار هدایت این تیم را بر عهده گرفته، سه برد و یک تساوی کسب کرده و توانسته خود را کاملا از جمع تیم‌های پایین جدول جدا کند.

گل‌های راه‌آهن را در این بازی بهادر عبدی در دقیقه ۲۰ و ۴۸ و امین متوسل زاده در دقیقه ۲۹ به ثمر رساندند و تک گل شهرداری را در این بازی سوآزو در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند.

همچنین تیم مس کرمان با شکست دو بر صفر نفت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر به جمع مدعیان پیوست.

مس که سه بازی اول خود را با شکست آغاز کرده بود، بازی به بازی بهتر شد و توانست با چند پیروزی خود را به جمع بالانشینان جدول اضافه کند.

گل‌های مس را در این بازی لوسیانو ادینهو در دقیقه ۳ و ۶۳ به ثمر رساند و خودش نیز با ۹ گل صدرنشین جدول گلزنان شد.

صنعت نفت هم که فصل را خیلی خوب شروع کرده و در رده‌های بالای جدول قرار گرفته است، با این شکست کمی از جمع بالانشینان جدول عقب ماند.