جوانان والیبالیست کشورمان جهانی شدند

ملی‌پوشان جوان والیبال ایران در مرحله‌ نیمه نهایی پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا موفق شدند هند را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش‌رو بردارند و به مرحله پایانی رقابت‌ها راه یابند. تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها به مسابقات جهانی راه پیدا می‌کنند که ایران با این برد جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد. تیم وزنه‌برداری زنان امارات در رقابت‌های بین‌المللی

فدراسیون وزنه‌برداری امارات نخستین فدراسیونی در حوزه خلیج فارس است که تیم زنانش در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کرد. این تیم متشکل از ۳ وزنه‌بردار با مربی‌گری یک زن مصری در رقابت‌های جهانی آنتالیا شرکت کرد.

کاروان ایران با ۳۷۰ ورزشکار به گوانگجو می‌رود

بر اساس فهرست نهایی تیم‎های شرکت‌کننده در بازی‎های آسیایی گوانگجو، کاروان ورزش کشورمان با در اختیار داشتن ۲۸۴ ورزشکار مرد و ۸۶ ورزشکار زن در شانزدهمین دوره این بازی‌ها شرکت می‌کند.

صعود واترپلو به مرحله بعد آسیا

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در روز سوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تایلند رفت و توانست این تیم را شکست دهد و به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یافت.

تکواندوکاران با هوگوی الکترونیکی در گوانگجو

همزمان با مسابقات پومسه قهرمانی جهان در تاشکند، مسوولان فدراسیو‌ن‌های آسیایی با دبیر و رییس فدراسیون جهانی جلسه‌ای برگزار کردند که در این نشست برگزاری مسابقات تکواندو بازی‌های آسیا با هوگوی الکترونیکی مصوب شد.

نقاش؛ قهرمان مسابقات پرش با اسب ایران شد

فینال مسابقات پرش با اسب روز جمعه با قهرمانی محمد نقاش سوارکار تهرانی با اسب رون کارلوس در باشگاه نوروزآباد به پایان رسید.

افشارزاده امروز به مجلس می‌رود

کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس امروزدر نشست با بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک به بررسی آخرین وضعیت تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی خواهد پرداخت.

ونوس ویلیامز تا پایان فصل به میدان نمی‌رود

ونوس ویلیامز تنیسور شماره ۳ بانوان جهان از آمریکا به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تا پایان سال ۲۰۱۰ به میدان نخواهد رفت. وی مسابقات قهرمانی پایان فصل تنیس جهان و فینال فدکاپ میان آمریکا و ایتالیا را از دست خواهد داد.