این مراسم درشان باقری نبود

علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به نظرم باقری نباید در امارات از فوتبال ملی خداحافظی می‌کرد. او باید در مملکت خودمان مقابل ۱۲۰ هزار هوادار چهار گوشه زمین را می‌بوسید و با فوتبال ملی خداحافظی می‌کرد نه اینطور غریبانه. کریم باید چندمدت دیگر صبر می‌کرد تا تدارک یک خداحافظی در شان او دیده و محترمانه از این اسطوره اخلاق فوتبال ملی ما تقدیر می‌شد. پدر کاکا در دفتر میلان

بوسکو لیته، پدر کاکا روز پنج‌شنبه در ویا توراتی، دفتر مرکزی میلان دیده شده است. شایعه شده کاکا قصد بازگشت به میلان را دارد، اما باشگاه میلان گفته دلیل این حضور کارهای اداری بوده است.

حمایت فدراسیون فوتبال از علی‌دوستی

مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال در ارتباط تلفنی با کاروان تیم ملی فوتبال جوانان در چین از علی دوستی مهر سرمربی این تیم حمایت کرد و نتایج تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا را حاصل بدشانسی و از دست رفتن موقعیت‌های بازیکنان دانست.

مذاکرات عمادرضا و پرسپولیس جدی می‌شود

بحث حضور عمادرضا مهاجم سابق سپاهان در پرسپولیس هر روز جدی‌تر از روز گذشته دنبال می‌شود. هر چند این مهاجم عراقی از نفت تهران و شاهین بوشهر نیز پیشنهاد دارد، اما خودش اعلام کرده دوست دارد در پرسپولیس بازی کند‌.

فدراسیون فوتبال نیجریه از تعلیق درآمد

فیفا تصمیم گرفت تعلیق فدراسیون فوتبال نیجریه را به صورت مشروط لغو کند. این فدراسیون اوایل این هفته به دلیل دخالت دولت به حالت تعلیق درآمده بود.

معاوضه بن‌زما با مایکون

دو باشگاه اینترمیلان و رئال مادرید بر سر معاوضه بی‌قید و شرط مایکون و بن‌زما به توافقات اولیه دست پیدا کرده‌اند.

بازیکنان استقلال ممنوع‌المصاحبه شدند

در آستانه دربی باشگاه استقلال بازیکنان خود را ممنوع‌المصاحبه کرد و حتی به آنها اولتیماتوم داده که در صورت مصاحبه کردن جریمه سنگین خواهند شد. البته این مسابقه از لحاظ رسانه‌ای جذابیت‌های خاص خودش را دارد و بعید به نظر می‌رسد بازیکنان استقلال مقابل تصمیمی‌ که باشگاه گرفته است، مقاومت کنند.

نتیجه منفی برای ۲۸ نمونه دوپینگ فوتبال

احمد‌هاشمیان رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از اعلام نتایج ۲۸ نمونه از نمونه‌های ارسالی فدراسیون فوتبال به آزمایشگاه کلن خبر داد که همگی منفی بوده‌اند.