رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش شنا به دانش‌آموزان سال سوم ابتدایی از بیست و ششم مهرماه در ۱۲ جلسه آغاز می شود. حسین بابویی با بیان اینکه آموزش شنا در مدارس ابتدایی هنوز آغاز نشده گفت: شیوه نامه آموزش شنا را به تازگی به ادارات آموزش و پرورش ابلاغ کرده‌ایم و زنگ شنای دانش‌آموزان سال سوم دبستان از بیست و ششم مهرماه به شکل رسمی آغاز می‌شود.

رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مناطق آموزش و پرورشی که به استخر شنا مجهز نیستند، گفت: این امکان به وجود آمده که مناطقی که استخر ندارند، از استخرهای موجود شهرداری یا سازمان تربیت بدنی در آن محل استفاده کنند.

بابویی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ استخر در شهر تهران میزبان دانش‌آموزان هستند، گفت: ۹۴ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در سال سوم ابتدایی در ۱۲ جلسه رسمی آموزش شنا می‌بینند.

رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران درباره هزینه‌های جانبی همچون نحوه رفت و آمد دانش‌آموزان از مدرسه به استخر شنا گفت: وزارت آموزش و پرورش هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و سرویس‌دهی آنها را پذیرفته و آن را پرداخت می‌کند.

بابویی با بیان اینکه ساعت آموزش شنای مدارس مشخص نیست، گفت: منتظر شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش در این زمینه که آموزش شنا در ساعت رسمی آموزشی یا خارج از آن باشد، هستیم.