می‌توانستیم به برزیل 2 گل بزنیم

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: قصد داریم با یکی از تیم‌های بزرگ بازی کنیم و مذاکرات اولیه را در این باره انجام داده‌ایم. مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار ایران و برزیل گفت: بازی بسیار خوبی بود و تفاوت‌های فوتبال ایران و برزیل در این دیدار مشخص شد. ما در هر جای زمین که بازی می‌کردیم، بازیکنان تیم برزیل حضور داشتند و خود را در مقابل توپ قرار می‌دادند.

وی ادامه داد: تغییر تاکتیک ما در این دیدار بسیار محسوس بود و توانستیم با پاس کاری‌های منظم در زمین بارها توپ را جابه‌جا کنیم. این نوع بازی برای ما بسیار امیدبخش بود.

نایب رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به انگیزه بالای برزیلی‌ها عنوان کرد: بازیکنان برزیل با جدیت و انگیزه بالا در این دیدار حاضر شدند و امیدوارم بتوانیم در تهران برابر این تیم قرار گیریم.

تاج با اشاره به موقعیت‌های ایران خاطرنشان کرد: خلق فرصت‌های گوناگون نشان می‌دهد که فوتبال ایران پتانسیل بالایی دارد و اگر کمی دقت داشتیم، می‌توانستیم در این دیدار به ۲ گل دست یابیم. عملکرد بازیکنان بسیار خوب بود و همین موضوع برای ما کافی است.

وی درباره خداحافظی کریم باقری تصریح کرد: باقری از اسطوره‌های اخلاقی و ورزشی فوتبال ایران است و باید در چنین دیداری از فوتبال ملی خداحافظی می‌کرد. مراسم خداحافظی این بازیکن در شرایط بسیار خوبی برگزار شد.

تاج در پاسخ به این سوال که دیدار دوستانه با تیم های بزرگ ادامه دارد، یادآور شد: بازی با تیم‌های بزرگ باعث پیشرفت فوتبال ایران است و قصد داریم با یکی دیگر از تیم‌های بزرگ بازی کنیم و مذاکرات اولیه را انجام داده‌ایم؛ اما تا زمانی که نهایی نشود؛ اعلام نمی‌کنیم. به زودی این موضوع مشخص خواهد شد.