قطبی تا جام ملت‌ها سرمربی تیم‌ملی است

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد از عملکرد افشین قطبی راضی است و تا جام ملت‌ها از او حمایت می‌کند. سطح فوتبال ما همین است

بیژن ذوالفقارنسب سرمربی اسبق تیم ملی با بیان اینکه سطح فوتبال ایران همان چیزی است که در دیدار برابر برزیل به نمایش درآمد تاکید کرد که بازیکنان از نظر فنی خوب نبودند.

دلم برای فوتبال انگلیس تنگ شده است

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، گفت که دلش برای فوتبال انگلیس تنگ شده است. او همچنین در صحبت‌هایش به رسانه‌های اسپانیایی حمله کرد و گفت حتی نسبت به زمانی که در ایتالیا بود، رسانه‌ها بیشتر در کارش دخالت می کنند.

استرس باعث شکست تیم ملی مقابل برزیل بود

جواد نکونام گفت: تنها دلیل شکست تیم ملی در این دیدار استرس و ترس بازیکنان از نام برزیل بود، مقابل تیم بزرگی به میدان رفتیم و معتقدم در این دیدار توانستیم نقاط ضعف خود را به خوبی بشناسیم.

بارسا به دنبال خرید کارلوس تبس

باشگاه بارسلونا قصد دارد در مهلت نقل و انتقالات ژانویه کارلوس تبس مهاجم منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

گل ایران سالم بود

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری فوتبال، در مورد نحوه قضاوت داوران دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و برزیل گفت: داور مسابقه فرید علی حسن المرزوقی به اشتباه گل ایران را مردود اعلام کرد و این گل سالم بود.

فینال را از دست نمی دهیم

منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به شکست الهلال عربستان گفت: تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا در بازی برگشت مقابل این تیم عربستانی فرصت فینالیست شدن را از دست ندهیم.

قطبی به خاطر بازی امارات در ابوظبی ماند

تیم ملی فوتبال ایران در حالی دیروز به ایران برگشت که افشین قطبی در امارات ماند.

افشین قطبی برای تماشای دو بازی دوستانه امارات مقابل شیلی و آنگولا در امارات مانده تا شناخت بیشتری از این تیم پیدا کند. تیم امارات در جام ملت‌ها همگروه ایران است.