کنفرانس مطبوعاتی قطبی و منزس برگزار نشد!

نشست مطبوعاتی افشین قطبی و مانوئل منزس برگزار نشد. در حالی که براساس برنامه از پیش تعیین شده قرار بود از ساعت ۱۱ صبح دیروز نشست مطبوعاتی افشین قطبی و مانوئل منزس سرمربی تیم ملی برزیل برگزار شود که این برنامه به دلیل «خستگی» منزس برگزار نشد. عرب‌ها به دنبال سرمایه‌گذاری در پالرمو

مائوریتسیو زامپارینی، رییس باشگاه پالرمو گفته به زودی با یک شیخ عرب مذاکره می‌کند تا سرمایه او را جذب این باشگاه کند.

کیسوکه هوندا به دنبال باشگاهی بزرگ‌تر

کیسوکه هوندا، ملی‌پوش ژاپنی در تابستان اخیر مورد توجه باشگاه‌های بسیاری قرار داشت، اما این هافبک تهاجمی سرانجام در زسکای مسکو ماند. با این حال، کیس پلوگسما مدیر برنامه‌های او گفته که این ستاره ژاپنی رویای حضور در باشگاهی بزرگ‌تر را از دست نداده است.

مهاجم ملی پوش ساحل عاجی در راه پرسپولیس

جورجس با مهاجم ۳۱ ساله اهل ساحل عاج برای حضور در تمرینات پرسپولیس امشب وارد تهران می شود. این مهاجم ۱۹۰ سانتی متری، سابقه ۱۷ بازی ملی در کارنامه دارد و ۱۰ گل نیز به ثمر رسانده است.

شخصیت فوتبال ایران را پایین ‌آوردیم

پرویز مظلومی، سرمربی استقلال با انتقاد از حضور تیم ملی در مسابقات غرب آسیا گفت: باید به شخصیت فوتبالمان توجه کنیم و برای تیم بزرگسالان ارزش قائل باشیم، چون با رفتن تیم بزرگسالان به مسابقات غرب آسیا شخصیت تیم ملی را پایین آوردیم.

جریمه سنگین برای شهرداری تبریز

مجتبی شریفی، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پیرو تخلفات ادامه دار و فحاشی طرفداران منتسب به تیم شهرداری تبریز در بازی‌های لیگ برتر فوتبال، باشگاه تبریز باید ۱۰ میلیون تومان به عنوان جریمه پرداخت کند. همچنین طرفداران این تیم با ۶ ماه محرومیت تعلیقی از حضور در ورزشگاه مواجه می‌شوند و در صورت بروز کوچک‌ترین تخلف این محرومیت اعمال می‌شود.

تکذیب واعظ آشتیانی

امیررضا واعظ آشتیانی قائم مقام پیشین سازمان تربیت بدنی با تکذیب خبر تلاشش برای حضور در پست ریاست سازمان تربیت بدنی گفت: من هیچ‌گاه در اندیشه کاری از قبل نبوده‌ام مگر آنکه پیشنهادی شده باشد، ضمن اینکه برای گرفتن پستی در اتاق رییس‌جمهور و مسوولان دیگر را از جا نکندم.