افتتاح استادیوم دوومیدانی آفتاب

استادیوم آفتاب انقلاب، ورزشگاه اختصاصی دوومیدانی که قرار بود سال ۸۷ همزمان با بازی‌های کشورهای اسلامی افتتاح شود، ۱۹ مهرماه به بهره‌برداری می‌رسید. نکونام و شجاعی به اردوی تیم ملی پیوستند

شجاعی و نکونام دو بازیکن ایرانی تیم اوساسونا دوشنبه شب از اسپانیا وارد امارات شدند و به محض ورود به ابوظبی به محل اقامت تیم ملی در این شهر اضافه شدند.

برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی در تهران

رضایی، معاون ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی در روزهای پایانی هفته برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر تهران خبر داد.

جباری بازی با صبا را از دست داد

مجتبی جباری،‌ هافبک تیم استقلال تهران به‌دلیل مصدومیت، بازی هفته دهم مقابل صبا را از دست داد.

تکواندوکاران ایرانی در صدر رنکینگ

در تازه‌ترین رده‌بندی بهترین تکواندوکاران جهان که هر ماه از سوی فدراسیون جهانی اعلام می‌شود، پنج عضو تیم ملی ایران همچنان در صدر جدول اوزان خود قرار دارند.

تعلیق فدراسیون فوتبال نیجریه

فدراسیون بین‌المللی فوتبال روز دوشنبه اعلام کرد که فوتبال نیجریه را در تمامی سطوح تا زمانی که هیات‌مدیره فدراسیون فوتبال آن کشور بدون دخالت دولت قادر به فعالیت باشد، تعلیق می‌کند. با تعلیق فدراسیون فوتبال نیجریه بازی دوستانه احتمالی تیم ملی با نیجریه که قرار است روز ۲۶ آبان در تهران برگزار شود، در پرده ای از ابهام قرار گرفت.

رافائل نادال؛ همچنان در صدر

رافائل نادال اسپانیایی در جدیدترین رده‌بندی برترین تنیس‌بازان حرفه‌ای جهان که روز دوشنبه منتشر شد، با دوازده هزار و هفتاد امتیاز و با اختلاف زیاد در مقایسه با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در صدر قرار گرفت. نوواک یوکوویچ صرب و راجر فدرر سوئیسی نیز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

آغاز مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا از امروز به میزبانی ایران آغاز می‌شود. این مسابقات از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. تیم‌های عراق، لبنان، اردن، یمن و ایران با بازیکنان زیر ۱۵ سال در این رقابت‌ها حضور دارند.