ما هم پولی به او پرداخت نکردیم

محمد علی‌آبادی می‌گوید، اینکه به داریوش مصطفوی گفته باشد از فدراسیون فوتبال شکایت کند از پایه و اساس دروغ است. به گزارش ایسنا، نام محمد علی‌آبادی رییس سابق سازمان تربیت بدنی که در حال حاضر ریاست کمیته ملی المپیک را نیز برعهده دارد، دوباره بر زبان داریوش مصطفوی جاری شد. مصطفوی اعلام کرد وقتی که از پیگیری‌های خود از کانال ورزشی به نتیجه نرسیده با توصیه علی‌آبادی دست به شکایت قضایی ‌زده است. اما علی‌آبادی که خود بانی بازگشت وی به فوتبال بود، حرف دیگری می‌زند. به گفته او اگر ادعای مصطفوی وارد بود در دوره ریاست وی بر سازمان به آن رسیدگی می‌شد.

آقای مصطفوی در رسانه‌ها گفت‌وگو کردند و گفته اند شما مدارک را تایید کردید؟

وی در زمان ریاست من در سازمان تربیت بدنی ادعایی را مطرح کردند که مبلغ ریالی و دلاری از فدراسیون طلبکارهستند، به هر حال ایشان فرد شناخته شده‌ایی در فوتبال ایران هستند و زحمات زیادی کشیدند؛ اما مدارک و مستنداتشان قابل قبول نبود و ما هم پاسخی ندادیم.

اما او گفته که علی‌آبادی گفته از فدراسیون شکایت کن؟

این حرف از پایه دروغ است، چرا من او را ترغیب کنم که از فدراسیون شکایت کند. در زمان ریاست من بسیاری از روسای فدراسیون‌ها می‌آمدند و مدارکی ارائه می‌دادند مبنی بر خرج‌هایی که از جیب کرده‌اند، اما فاکتوری وجود دارد، رسیدی هست که ما طبق آن پرداخت وجه می‌کنیم. مصطفوی مدرک قابل قبولی ارائه نداد و بنده هم تایید نکردم همین.

نامه‌ایی وجود دارد که به شما نوشته شده و در آن عبارت محرمانه به کار رفته، رییس فدراسیون فوتبال ارائه این مدارک را غیرقانونی دانسته و قابل پیگرد؟

خب وقتی نامه‌ایی محرمانه است که نباید انتشار پیدا کند. اصلا رویش نوشتیم تا محرمانه بماند....اما جرم افشای آن را از لحاظ قانونی نمی‌دانم.

وضعیت فوتبال ما را چطور می‌بینید؟

همین است که در بازی برابر کویت دیدید. اصلا سطح ما همین است، ما احتیاج به کار زیاد داریم تا بتوانیم به روزهای خوب برگردیم. باخت‌هایی که در دو روز گذشته داشتیم به ما یادآوری کرد که باید همه چیز را از پایه شروع کنیم تا بتوانیم موفق شویم....به نظر من با چند برد نباید خوشحال شد، چون حقیقتا وضعیت همین است که می‌بینید.