کار الهلال را باید در اصفهان تمام کرد

امروز دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود. دو دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز در اصفهان و ریاض برگزار می‌شود که از بین چهار تیم حاضر در این مرحله یک تیم از ایران، یک تیم از کره جنوبی و دو تیم از عربستان حضور دارند.

ذوب‌آهن ایران، ایلهوواچونمای کره جنوبی، الشباب عربستان و الهلال عربستان چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی هستند که در این میان ذوب‌آهن تنها تیمی است که برای نخستین بار پا به مرحله‌ نیمه نهایی این رقابت‌ها گذاشته؛ اما این تیم منسجم با عبور از تیم‌های بزرگ قاره به مرحله نیمه نهایی رسیده است. پیش از این ذوب‌آهن در سال ۲۰۰۴ در لیگ قهرمانان حضور داشت که نتوانست از گروه خود صعود کند.

ذوب‌آهن تیم پرامید ایرانی در شرایطی امروز عصر میزبان تیم الهلال عربستان است که مهدی رجب زاده را برای این دیدار مهم در اختیار ندارد؛ اما هماهنگی سایر بازیکنان این تیم، هواداران ایرانی را برای حضور دومین تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کرده است.

از سویی دیگر برگزاری بازی رفت در ایران شرایط مناسبی را برای ذوب‌آهن ایران فراهم آورده تا این تیم با کسب پیروزی در بازی رفت راهش را برای رسیدن به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا هموار کند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن با ۵ گلی که در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرده، بهترین خط دفاعی را در بین تمام تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در اختیار دارد. محمدرضا خلعتبری و ایگور کاسترو با سه گل بهترین گلزنان ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و الهلال عربستان

چهارشنبه ساعت ۱۷ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.